noem gezondheidsbeinvloendende factore

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 32

noem gezondheidsbeinvloendende factore

Hallo allemaal!

ik moet de gezondheidsbeinvloendende factore noemen,

is er misschien iemand die mij kan helpen?

Groetjes natascha

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

Zo, ik heb er wel een paar maar kun je ook wat vertellen over de context van de vraag?

Een paar factoren:

Eten,Drinken, Roken, Drugs, een stekelrog enz maar dit zul je wel niet bedoelen.

Berichten: 32

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

nou dit gaat dus over ziekte en gezondheid..

Ik hoop dat je hier wat meer mee kunt want de vraag hier is ook niet bepaald duidelijk..

mvg

Natascha

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: de knop 'report' is alleen bedoeld om een post bij het team aan te kaarten, niet voor reacties (zoals je ook kan lezen als je op de knop klikt...). Samengevoegd met het eigenlijke topic!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 165

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

nog steeds niet echt duidelijk. Misschien kan je gewoon de vraag integraal overtypen ? Het is altijd handig als je zo volledig mogelijke vragen stelt met zoveel mogelijk info in. Het duurt misschien langer om te typen, maar het bespaart iedereen (ook jezelf) een hele hoop werk achteraf met het achterhalen wat er nu precies moet beantwoord worden...

PS: Gerard, die stekelrog is super qua gezondheidsbeïnvloedende factor :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

Dan kun je zowel negatieve als positieve gezondheidsfactoren benadrukken.

De door Gerard genoemde tellen daar in mee. Je kunt het ook wat specifieke bekijken.

Voorbeeld: gezond eten(gevarieerde voeding met mate) of juist ongezonde voeding (eenzijdige vette voeding). Wel of niet roken/drinken, Veel lichaamsbeweging of weinig lichaamsbeweging. Omgeving die invloed heeft, woon je bij een snelweg of in de bossen. Gassen in de lucht. Risico'op ongelukken (bedrijfsrisico's).

Misschien heb je hier wat aan.

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

Gerard, die stekelrog is super qua gezondheidsbeïnvloedende factor :oops:
Inderdaad superactueel, alleen heet zo'n beest in het Nederlands een pijlstaartrog volgens mij.

Nog meer gezondheidsfactoren: medicijnen, vitaminen, water, zout? En volgens sommigen magnetrons, GSMs, vliegtuigen,...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

En dan heb je nog de effecten veroorzaakt door bijvoorbeeld te lang achter je computer te zitten ( :oops: ): RSI.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 106

Re: noem gezondheidsbeinvloendende factore

nog een gezondheidsfactor is als je in een lab werkt, niet te lang blood staan aan gevaarlijke stoffen (o.a. in zuurkast werken) en goed opletten met welke stoffen je hoe mee om moet gaan, aangezien je veel stoffen hebt die totaal anders behandelt moeten worden.

Reageer