Springen naar inhoud

info superabsorberende stoffen

• Log in om te kunnen reageren

dorien_CF

dorien_CF

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 oktober 2006 - 18:03

[COLOR=blue]
hallo, ik zit in het 6de jaar techniek wetenschappen en we hebben de opdracht gekregen om een eindwerk te maken. als onderwerp heb ik voor superabsorberende stoffen gekozen. Dit zijn stoffen met heel veel toepassingen (pampers, maandverband, landbouw...). Is er iemand die soms meer weet over het productieproces en de toepassingen van de superabsorberende polymeren of goede boeken weet met info?
alvast bedankt
dorien

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

sherpa

sherpa

• >25 berichten
  • 90 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 oktober 2006 - 18:58

Hier vind je een aantal links van Bas die misschien interessant zijn: http://www.chemiefor...l=superslurpers

Zoeken op "superslurpers" ipv "superabsorbeerders" in google geeft ook een groter aantal hits.

DrQuico

DrQuico

• >1k berichten
  • 2952 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 oktober 2006 - 19:51

Of in het engels met google op super absorbing polymer (SAP)

Rave

Rave

• 0 - 25 berichten
  • 12 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 oktober 2006 - 22:13

Ben je opzoek naar info over superabsorberende polymeren of superabsorberende stoffen in het algemeen. En wat versta je onder super. Wat voor adsorptie capaciteit zoek je en voor welke stoffen.

dorien_CF

dorien_CF

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 oktober 2006 - 15:23

ik ben op zoek naar info over superabsorberende polymeren. Vooral naar het productie proces van natriumpolyacrylaat.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures