Herminator

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 278

Herminator

Misschien door nog meer forum leden opgevallen

Hierbij een oproep:

Vermist: Herman alias Herminator

Al dagen niet op het forum gesignaleerd met reacties.

Geboorteatum: 23 November 1961

Woonplaats: Papendrecht



Herkenbaar aan zwarte zonnebril

Wie heeft hem gezien???

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Herminator

Heb hem in het echt op 1 juli als laatst gezien (tijdens het uitje)

Waar hij op het forum voor het laatst geweest is za 30 september 2006 om 10:46 uur

Dus hij zal wel een drukke week hebben gehad op zijn werk :oops:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Herminator

Dus hij zal wel een drukke week hebben gehad op zijn werk :oops:
Of er zijn andere redenen.

RATM, als je het wil weten, waarom stuur je Herman niet gewoon een emailtje? Topics waarin wordt gesproken over iemand zonder dat die daar weet van heeft vind ik eigenlijk niet zo netjes.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 161

Re: Herminator

Misschien doet hij het expres... nu heeft hij een eigen topic :oops:

Berichten: 62

Re: Herminator

Is hij boven water gekomen?

(Uit mijn eigen nieuwsgerigheid)

Berichten: 2.035

Re: Herminator

(met dank aan Ruurd voor het wijzen op deze topic! 8-[ )

Nou vooruit, nog EEN berichtje dan.....

Ik heb besloten (alweer een tijd geleden) om niet meer actief te zijn op het forum, wegens een meningsverschil met het Forum-management....

Dit besluit was niet makkelijk, want (zoals jullie gemerkt hebben) deel ik graag mijn kennis met anderen (en help ze zo hopelijk op weg). Ook heb ik op/via het Forum een aantal leuke contacten opgebouwd; die "blijven" gelukkig :oops:

Van "Het Forum" ben je trouwens niet zo maar af; ik krijg, zelfs na deze tijd, nog heel vaak vragen via de meel....

Het ga jullie allen goed!

Herman

Berichten: 873

Re: Herminator

Herman,

Ik ben blij iets van je te horen. Ik wist sinds gisteren dat er een meningsverschil was.

Vindt het meer dan jammer dat je tot het besluit gekomen bent om niet meer actief te zijn op dit forum. Jouw inbreng was altijd van een grote waarde.

Weet wel dat niets in het leven definitief is.

Herman, het ga je goed.

Gerard

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Herminator

Spijtig, maar ik respecteer zijn besluit (zo zeggen ze dat toch altijd in Den Haag?).

Nu zal ik die eigenwijze, maar verder aardige knul niet leren kennen op een Chemieforumdag :oops: .

Doe ze de boks op, Herman!

Berichten: 3.145

Re: Herminator

Herman, jammer dat we je hier niet meer tegen zullen komen, ik mocht jouw bijdragen ook altijd graag lezen. Uiteraard ben je altijd welkom om via email (weer) contact met mij op te nemen. Veel succes verder en zoals drune134 het al schreef, niets is definitief in dit leven!

Reageer