Springen naar inhoud

alkalische fosfatase (AF) in serum

• Log in om te kunnen reageren

dapperedodo

dapperedodo

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 oktober 2006 - 12:29

hey hallo ik ben met een opdracht voor school bezig ik heb de proef alkalische fosfatase uitgevoert en een grafiek en alles gemaakt maar nu moet ik nog iets uitrekenen en ik weet niet hoe de vraag is bepaal met behulp van de de ijklijn het gehalte alkalische fosfatase in serum en bepaal of er een remmer in de buffer aanwezig is aanwezig is?
ik weet niet hoe ik die remmer uit moet rekkenen. als er iemand vragen heeft ik kan alles naar je opsturen wat ik tot nu toe heb gemaakt ook de grafiek met de ijklijn. ik heb echt jullie hulp nodig het gaat er namelijk om of ik doormag naar de 3e klas of dat ik blijf zitten groetjes dominique

Veranderd door dapperedodo, 16 oktober 2006 - 12:30

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 16 oktober 2006 - 16:38

Beste Dominique,

We willen je uiteraard graag helpen, maar uit je post tot nu toe is moeilijk op te maken wat het probleem is.
Beschrijf eens in stappen wat voor opdracht je hebt gedaan, en voeg wat leestekens en witregels toe?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures