Het instrument

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 6

Het instrument

Ik ga dit jaar (2006) 2 maal naar Het Instrument.

Een maal voor het KNCV congres en later die week met een aantal klasgenoten.

(dag je weg van school :oops: ).

Berichten: 106

Re: Het instrument

Ik ga voor school naar HET INSTRUMENT.

Aangezien we met heel het jaar waar ik in zit "moeten".

maarjah lijkt me wel grappig. is in ieder geval iets anders dan les

Berichten: 238

Re: Het instrument

ja volgens mij is woe 1 nov een congrass of workshop van kncv en checkmark waar ik even langswil

zeker de meoite waard, apparatuur, connecties etc

Berichten: 106

Re: Het instrument

ik doe dat komende maandag, hele dag eerst info van mensjes en dan 's middags over de beurs heen lopen. Een keer geen les is ook wel leuk hoor.

Berichten: 274

Re: Het instrument

Ik ben vandaag met een aantal collega's geweest, ik vond het zeker de moeite waard.

We begonnen de dag bij dispolab met een kop koffie en een heerlijk stuk vlaai. Toen zijn we een beetje rondgaan kijken bij stands waar we moesten zijn voor nodige informatie/voorlichting.

Dit was wel boeiend. Bij Buchi kregen we een zooi spul mee, terwijl we daarna na Foss gingen. Die vonden het toch niet leuk en daar kregen we ook flink wat give aways mee :oops:

Berichten: 857

Re: Het instrument

Ik vond het instrument werkelijkwaar geen hol aan om me eens lekker plat uit te drukken.

Ik ben maandag naar de studentendag geweest en ik ben na een uurtje rondlopen weer weggegaan. Voor studenten hebben de verkopers gewoon geen tijd. Sta je even 5 minuten te praten met een verkoper, kijkt hij wel 3x over zijn schouder of er misschien wel een potentiële klant loopt. Ik voel me op zo een moment onbelangrijk en dat is onaangenaam tijdens een gesprek.

Ook merkte ik dat voor veel stands mijn kennis gewoon te kort schiet om vragen te stellen. Veel aparaten die daar staan klinken mij slechts bekend in de oren maar wat het doet...I don't know. En vragen deed ik niet meer na die 2 verkopers die zenuwachtig over hun schouders keken. Liever geen gesprek dan zo een gesprek.

Ik vond het niets maar voor mensen met meer verstand van de aparaten en met een doel zal het ongetwijfeld leuker zijn.

Berichten: 1.153

Re: Het instrument

Mijn inziens is het instrument alleen nuttig indien of je nieuwe apperatuur nodig hebt of je in deze apperatuur-wereld werkt. Dus als gebruiker van apperatuur heb je er verder geen bal aan.

Berichten: 278

Re: Het instrument

Och, ik heb weer eens ex collega's gezien. Ik vond het de moeite wel waard, was lache hoor. Mare ik hoor jullie allemaal over apparatuur, is dat het enige wat jullie opwind? :oops: Jesus wat een dames liepen er rond daar zeg!!

Reageer