Springen naar inhoud

metalen zeepje

• Log in om te kunnen reageren

Seren1ty

Seren1ty

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2006 - 13:05

Ik heb sinds kort een metalen zeepje dat nare geurtjes (vis, ui) van je handen verwijdert als je ermee over je handen wrijft onder koud water. Nu ben ik heel benieuwd hoe zo'n zeepje eigenlijk werkt. Iemand enig idee?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

numbskull837

numbskull837

• >25 berichten
  • 32 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2006 - 13:39

Geen idee, maar waar haal je zo'n zeepje? :oops: en werkt t echt?

edje_CF

edje_CF

• >100 berichten
  • 173 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2006 - 13:59

Ja iemand op mijn bijbaantje had ook zo'n ding, werkt perfect. Ik weet zelf ook niet hoe het werkt.

LaboRat

LaboRat

• 0 - 25 berichten
  • 12 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2006 - 15:31

Ik denk dat het wel iets zou kunnen te maken hebben met de ladingen van het 'zeepje' en de genaamde stoffen aan je handen(ui en vis) en dat deze zich dan hechten aan dat zeepje.

Je kan je handen ook gewoon afkuisen aan je wasbak(indien deze van metaal is), doet wonderen voor ui(kzou het niet weten voor vis, klust dat niet en zal het dus ook niet klaarmaken)

epiphonix

epiphonix

• >250 berichten
  • 915 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2006 - 17:41

Ik heb er ook zo eentje, een relatiegeschenkje van Janssen farmaceutica. Ik vind het niet zo heel goed, het helpt wel om geurtjes te verwijderen van zeep, vis, ajuin, maar je krijgt 'r wel het metaalgeurtje bij :oops:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures