Springen naar inhoud

Contacten buiten het forum

• Log in om te kunnen reageren

Snow white

Snow white

• >100 berichten
  • 182 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 oktober 2006 - 21:14

Heey allemaal,

Ik weet niet of enkelen van jullie mijn situatie in het Onderwijs-deel al belezen hebben, maar hier is een korte voorstelling:

Ik ben 16 jaar, ik zit nu in Havo 5, E&M profiel en heb op het allerlaatst besloten dat ik scheikunde erbij wil doen. De leidend docent scheikunde wil dat ik eerst de Havo 4 stof inhaal, dan de Havo 5 stof bijwerk tot nu toe. Daarna kijkt hij of ik genoeg inzet, inzicht en kennis heb om bij de examenklas scheikunde te mogen...

Kortom, een sprong in het diepe. Ik weet dat ik de keuze laat maak, maar ik geloof erin. Ik weet dat ik dit kan en dat ik hiermee door wil. En daarbij kan ik alle hulp en kennis gebruiken...

Dus mijn oproep aan jullie is, wie wil mij via mail/msn helpen? Je hoeft niet veel tijd te hebben, het hoeft niet altijd over scheikunde/chemie te gaan, het enige waar ik op uit ben is contact met mensen die me willen helpen bij dit vak.

En wie weet, valt er ook nog iets van mij te leren :oops:

Veranderd door Philosophistication, 28 oktober 2006 - 07:04

I'm anemic when I'm happy. I loose my way everyday. My memories of time are empty - ML

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 oktober 2006 - 22:30

1) Je mailadres zomaar op internet zetten is vragen om spam. Je kan het zelf eventueel weghalen door op de knop Geplaatste afbeelding te klikken, en anders zal er wel een moderator zo aardig zijn om je email even weg te poetsen. Mensen kunnen je ook bereiken onder de knop Geplaatste afbeelding onder elk van je berichten.

2) Het lijkt me niet echt handig om op een forum te gaan vragen om de dingen die je JUIST in een forum zou moeten behandelen, buiten het forum te spelen. Dus mijn voorstel, zet je vragen gewoon op dit forum. Zo bereik je ook meer mensen die ieder voor zich weer een ander kennisbereik hebben.

Tip: Als je chemische vragen hebt, kun je ook eerst de zoekfunctie gebruiken.

Veranderd door Raspoetin, 27 oktober 2006 - 22:32

I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Snow white

Snow white

• >100 berichten
  • 182 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2006 - 07:09

Raspoetin,

Ja over dat eerste heb je gelijk, ik heb het ook bewerkt.

Ik snap dat dit forum bedoeld is voor vragen, discussies en dergelijken, daarom heb ik ook geregistreerd. Maar dit subject is gericht aan de mensen die hierin geinteresseerd zijn, misschien zijn die er wel! En zo niet, dat is dan pech gehad, maar dan heb ik in ieder geval een poging tot meer contacten ondernomen.
I'm anemic when I'm happy. I loose my way everyday. My memories of time are empty - ML

Rub

Rub

• >100 berichten
  • 141 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2006 - 08:47

Maar dit subject is gericht aan de mensen die hierin geinteresseerd

Zijn er dan leden op dit forum die niet geďntreseerd zijn? :oops:

Als je hulp wil kan je dit best vragen dit hele forum zit vol met chemici, het is dus een hele groep mensen die jou kunnen helpen wat wil je nog meer?

Paraelectric

Paraelectric

• >25 berichten
  • 62 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2006 - 10:15

Sommige mensen hebben behoefte aan ander sort contact behalve in dit forum. Soms is het wel prettig om met een "onbiased" iemand over je toekomst "one on one" te praten/chatten.

Helaas heb ik de ervaring niet om je te helpen, Philosophistication, maar ik snap wat je bedoelt.

Sucess met je keuzen! :oops:

Rub

Rub

• >100 berichten
  • 141 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2006 - 11:04

8-[ Ha zo ik begreep niet echt wat je bedoelde, maar nu wel :oops:

Snow white

Snow white

• >100 berichten
  • 182 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 oktober 2006 - 13:59

Inderdaad Rub, ik bedoel met geinteresseerd de interesse in buiten-forum-contact :oops:....

Dat mensen geinteresseerd zijn in chemie hier, dat lijkt ook mij heel logisch 8-[

noepje

noepje

• >100 berichten
  • 106 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2006 - 18:39

Het is denk ik ook makkelijker om het hier op het forum te bespreken.
Aangezien je dan meer kans hebt dat je snel antwoord hebt.
Je mag me ook altijd benaderen via de mail.

BramV_CF

BramV_CF

• >25 berichten
  • 42 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 december 2006 - 09:07

als je een approx locatie geeft is het voor sommigen misschien handiger om gewoon bijles te geven. dingen live kunnen uittekenen en misschien een practicum hier en daar is wel handig, vooral bij scheikunde.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures