stevioside

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 7

stevioside

Beste lezer,

Ik zou graag bij deze is willen vragen of je iets meer weet of meer informatie hebt over "stevioside". Ook al is het maar een goeie verwijzing of goed geschreven werk over het onderwerp, alles kan mij vooruit helpen in mijn werk.

dikke merci

Paul


Berichten: 7

Re: stevioside

Google heb ik al helemaal doorworsteld, maar ben eerder opzoek naar echt specifieke dingen zoals, goeie artikels of eindwerken die on-line staan. Als je daar nog iets van zou hebben drop het dan maar want heb echt veel informatie nodig.

Ma toch bedankt he

joee

Re: stevioside

Je zult toch duidelijker moeten zijn over wat je wilt weten want ik zou niet weten wat je nog meer zoekt dan er met google te vinden is, zelfs de referenties naar wetenschappelijke litteratuur worden gemeld.

Berichten: 50

Re: stevioside

We kunnen u zeker helpen hiermee se ;)

Een departement bij ons werkt hier op, heb daar laatst nog een zeer interessante lezing over gehad. Die hebben zelf een instituut over die zoete rommel... :oops:

Ach, hier zijn de links: Nieuwsbrief over Stevioside en dit komt van http://www.kuleuven.be/nieuws/berichten/20...b22_12_2004.htm

En hier is de link van het Europeese centrum voor Stevia-onderzoek

Link van Centrum en dit op http://bio.kuleuven.be/biofys/ESC/ESC.htm

Kijk bij die laatste link maar eens naar publicaties en links, en dan zal je alles vinden wat je wil, en uit betrekkelijk betrouwbare bronnen 8-[

Alstublieft...

Edit: Ik zie dat je zelf uit Leuven komt, dus al die verwijzingen moeten zeer gemakkelijk voor je zijn om aan te geraken, aannemend dat je op de Unief zit...
Poing

Berichten: 7

Re: stevioside

Hej Volkietolkie,

Nen dikke merci he je voor de verwijzingen. Daar kan ik echt wel iets mee doen.

Als ge nog zo een dingen hebt, ge zet ze der maar op he.

Edit: Ik doe zelf ingenieur maar twas voor de vriendin die BIOCHEMIE doet, :oops:

joeeeee

Reageer