runderDNA

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 32

runderDNA

Wat zou er gebeuren als je geextraheerd runderDNA opeet ( of liever 'drinkt')?
"I Have A Dream..."

Martin Luther King

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: runderDNA

Licht eraan hoe je het geextraheerd hebt :roll: Het dna zelf zal geen enkel effect op je hebben (je kan er misschien wat nuttige aminozuren uithalen). In vers fruit en groente zit ook dna.

Bij de extractie van dna gebruik je natuurlijk wel zeep en zo, kan zijn dat je daar wel ziek van wordt.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: runderDNA

Maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten? Ben je nieuwsgierig hoe DNA smaakt of zo??? :roll:
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: runderDNA

(je kan er misschien wat nuttige aminozuren uithalen)
...of nucleotiden :wink:

Als het DNA op een nette manier geextraheerd wordt zal het vrij schoon zijn, maar de 'quick and dirty'-methode gaat met fenol en chloroform enzo, dus dat zijn niet de gezondste stoffen...
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 32

Re: runderDNA

Maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten? Ben je nieuwsgierig hoe DNA smaakt of zo???   :roll:


Niet perse hoe het smaakt maar ik vroeg me gewoon af wat er zou gebeuren. Het was naar aanleiding van een proef waarbij we dit hebben gedaan. Maar ja dat ben ik: ik vraag me wel eens vaker zo van die rare dingen af :wink:
"I Have A Dream..."

Martin Luther King

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: runderDNA

dit toch niet naar aanleiding van die rare posters van geenpeace een paar jaar terug: in genetisch gemanipuleerde sla zit ratten DNA? jezus wat een onzin en oproerkraaierij zeg!!

als je een biefstukje eet krijg je runderDNA binnen, bij kipfilet eet je kippen DNA en in sla, jawel, zit SlaDNA, dat wordt gewoon netjes afgebroken tot aminozuren en verwerkt..

Reageer