MUSE

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 278

MUSE

Heej allemaal,

Wie gaat er naar het concert van MUSE in de brabanthallen Den Bosch op 28 november????

RAGE

Berichten: 857

Re: MUSE

rage against the machine schreef: Heej allemaal,

Wie gaat er naar het concert van MUSE in de brabanthallen Den Bosch op 28 november????

RAGE
Je mag hopen dat de BranbantHallen er dan nog staan. 27 November treedt Iron Maiden op en als het aan mij ligt breken we daar de hele zooi af :oops:

Berichten: 114

Re: MUSE

Jaaa ik ga ook naar Muse 8-[

En als de Brabanthallen worden afgebroken dan is dat natuurlijk na de 28ste, ik heb niet voor niets geld betaald voor een veeltesupergaaf concert :oops:

Berichten: 278

Re: MUSE

Dan maar een openlucht concert

Berichten: 857

Re: MUSE

chemgirl schreef: Jaaa ik ga ook naar Muse 8-[

En als de Brabanthallen worden afgebroken dan is dat natuurlijk na de 28ste, ik heb niet voor niets geld betaald voor een veeltesupergaaf concert :oops:
;) jullie mogen de brokstukken afbreken die wij achter laten ;)

Berichten: 278

Re: MUSE

Iron Maiden?? Wie zijn dat? :oops: ;) 8-[

Mare, ik heb verder nog niet gezocht naar bereikbaarheid van die toekomstige bouwval. Is het makkelijk te bereiken via OV? Of is het makkelijker als ik de BX van stal haal? Zoiezo de voorkeur voor auto.

Jaaa ik ga ook naar Muse 
Enne hoe herken ik je chemgirl?

RAGE

Berichten: 114

Re: MUSE

Enne hoe herken ik je chemgirl?
Tussen al die mensen daar denk ik dat je me niet herkend :oops:

Maar na afloop kunnen we t forum natuurlijk wel spammen met geweldige foto's 8-[

Berichten: 278

Re: MUSE

Maar als jij dan eens gaat stagediven!! Dan maak ik de foto om te spammen en weet ik wie je bent.

Berichten: 19

Re: MUSE

Ich bin dabei! :oops:

Berichten: 278

Re: MUSE

I was there!!! :oops: 8-[ ;) and they rocked!

Reageer