Tweede Kamer verkiezingen 2006

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Tweede Kamer verkiezingen 2006

Naar aanleiding van deze topic een poll over de aanstaande verkiezingen.

Ik heb zelf al vast SP gestemd. Daar ben ik al jaren overtuigd lid van, om meerdere redenen.

Berichten: 857

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

ik ga niet stemmen omdat ik te ongeïnteresseerd ben in politiek. Ik breng liever een "goede" stem uit dan een stem terwijl ik niet weet waarop ik stem.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Twijfel, twijfel.

Ik denk dat het PvdA gaat worden. Dat heb ik maar ingevuld.

Ik heb ook nog 'Blanco' als optie toegevoegd trouwens.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 915

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Ik ga niet stemmen.. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

SP! SP! SP! :oops:

Berichten: 1.122

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

En de eerste GroenLinks stem komt van mij...

Berichten: 161

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Het scheelde anders maar weinig ........

Berichten: 3.145

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Zoals ik in het andere topic al schreef, eigenlijk zou ik twee keer moeten kunnen stemmen. Ik heb nu CU gestemd, maar ik voel ook veel voor de SP.

Berichten: 205

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

ik stem denk ik voor een objectieve 'emotioneel-loze' vooruitdenkende persoon... balkenende komt wel in de buurt denk ik 8-[

ZOU IEMAND DURFEN VERKLAREN WAAROM JE GROENLINKS ZOU STEMMEN ?

(behalve dat het een mooie kleur is :oops: )

ieder zijn mening maar ik kan geen reden verzinnen waarom ik dat party programma beter vind dan de rest.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Groentje schreef: ZOU IEMAND DURFEN VERKLAREN WAAROM JE GROENLINKS ZOU STEMMEN ?

(behalve dat het een mooie kleur is :oops: )

ieder zijn mening maar ik kan geen reden verzinnen waarom ik dat party programma beter vind dan de rest.
Alvast dan maar even een opmerking:

Ik zie het niet zo zitten om van dit topic een politiek debat te maken. Ik stel voor dat we daarom niet de keuze van een ander gaan bekritiseren, onafhankelijk welke keuze dat is.

Als je wat meer wilt posten dan enkel welke partij je stemt, leg dan uit wat je aan die partij trekt.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 857

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Groentje schreef: ZOU IEMAND DURFEN VERKLAREN WAAROM JE GROENLINKS ZOU STEMMEN ?

(behalve dat het een mooie kleur is :oops: )
Misschien omdat ze Femke Halsema een lekkere minister presidente vinden 8-[ ..ik zie haar ook liever dan Balkenende ;)

Berichten: 106

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Ik zou het niet weten wat ik moet stemmen.

Echt iedere partij heeft punten waar ik het totaal niet mee eens ben.

dus denk dat het laatste moment word dat ik beslis.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Ik heb voor de PvdA gekozen. Dat stem ik al jaren.

Ik ben het op veel punten eens over onderwijs, zorg en sociaal beleid. En natuurlijk zijn er ook stukken bij waar ik het niet mee eens ben.

Maar ik sta voor hun idealen!

MvG Ron

Berichten: 660

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

ik mag voor het eerst stemmen en bij mij kwam uit stemwijzer LPF en geert wilders (evenveel punten) en daarna een NL .. en redelijk dicht daarbij CDA .. dus ik weet het nog niet zo goed aan de ene kant ben ik het veel met LPF eens maar CDA is nu eenmaal een grotere partij wat mischien nuttiger is om op te stemmen. maar als iedereen zo denkt krijgt de LPF nooit stemmen .. dus ik ben nog aan het denken.

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Tweede Kamer verkiezingen 2006

Verstandig om zelf ook na te denken. De stemwijzer is slechts op een paar stellingen gebaseerd. Je kunt ook eens kijken op http://www.kieskompas.nl/ en http://www.wiekiesjij.nl/

Gesloten