nieuws

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

nieuws

niet dat ik wil zagen of zo, maar ik vind toch dat er op de topic, wetenschappelijk nieuws niet veel veranderd. het is intussen al meer dan tien dagen geleden dat er nog eens nieuws opkwam. ik had bijvoorbeeld toch zeker al verwacht een bericht te zien over die man die genas van het hiv-virus.

ik dacht, laat ik het maar even zeggen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: nieuws

Tja, inderdaad gelijk.


Komop nieuwsposters, laat wat meer van jullie horen?


De berichten worden gepost door mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsposter gebruikersgroep.


(We (de moderators) zijn wel aan een nieuwe add-on aan het werken waardoor automatisch nieuwsberichten zullen worden geplaatst, als alles goed gaat, zal deze mischien over een maand online kunnen zijn, dus houdt het forum in de gaten.)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: nieuws

made in flanders schreef:niet dat ik wil zagen of zo, maar ik vind toch dat er op de topic, wetenschappelijk nieuws niet veel veranderd. het is intussen al meer dan tien dagen geleden dat er nog eens nieuws opkwam. ik had bijvoorbeeld toch zeker al verwacht een bericht te zien over die man die genas van het hiv-virus.

ik dacht, laat ik het maar even zeggen.


Ik dacht net hetzelfde, mss hebben de nieuwsposters het wat drukjes? :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: nieuws

Wel ik ben nieuwsposter maar ik heb zo altijd de indruk als ik dan al eens iets nieuw ove wetenschap lees/hoor dat al de rest dat ook al gaat weten...
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: nieuws

ik had bijvoorbeeld toch zeker al verwacht een bericht te zien over die man die genas van het hiv-virus.  
Waarom zijn alle gebruikers niet gerechtigd om een topic daar te openen?

Ik hoor ook vaak wetenschappelijk nieuws. dit zou ik best willen posten om het fijne ervan te weten.


De nieuwspost groep is toch een vrij toegankelijke groep dus zo speciaal is het niet.


Bang voor onzin nieuws? dat zal wel mee vallen denk ik, daarbuiten zijn er zat moderatoren die een oogje in het zeil kunnen houden.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: nieuws

Antoon schreef:Waarom zijn alle gebruikers niet gerechtigd om een topic daar te openen?

Ik hoor ook vaak wetenschappelijk nieuws. dit zou ik best willen posten om het fijne ervan te weten.
We willen wel enigszins controle uit kunnen oefenen over wie nieuws post en wie niet. Maar als je denkt ook regelmatig iets bij te kunnen dragen dan mag dat natuurlijk! Je hebt sowieso al voldoende posts op je naam staan....
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: nieuws

Waarom die controle? dat is er op andere forums ook niet en met dank aan de moderatoren gaat het geweldig.


Ik zeg vaak, daarmee dedoel ik 1 keer per week ofzo als het mee zit.

Maar zo hoort iederéén wel eens dingen die interresant zijn om mede te delen.


In de exacte wetenschap zijn nieuwe ontdekkingen heel belangrijk. en daarvan horen we bijna nooit niets. Ik denk dat als iedereen de mogelijkheid zo krijgen om nieuws te posten dat we dan veel vaker nieuws krijgen. voor ieder wat wils.

over het controle hebben op de mensen die dit mogen argument snap ik niet helemaal goed. Waarom is die controle nodig?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: nieuws

Als we geen nieuwsposter gebruikersgroep hadden, hadden we nu ook niet een reden om te klagen over het geringe aantal nieuwsberichten bij deze gebruikers.


Dus een van de redenen om een nieuwsposter gebruikersgroep te maken is om deze leden aan te sporen het op een regelmatige basis te doen.


@ Anthrax, gewoon doen, dat posten. Zoals er altijd wel iemand slimmer is dan jij, zal er ook altijd wel iemand dommer zijn dan jou.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: nieuws

Ik las toch vaak zaken op het nieuwsforum waar ik nog niks van af wist, en ik check best wel een aantal websites waar de laatste nieuwtjes staan. Dus zoals DePurpereWolf hierboven zei, gewoon posten :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: nieuws

ik word gekenmerkt als 'weetjesman', en helaas haal ik een groot deel van mijn weetjes uit dit forum, vaak uit het nieuwsforum. nu dit niet meer echt functioneerd, dreig ik mijn titel als 'weetjesman' kwijt te geraken, dat willen jullie mij toch niet aandoen hé :roll: ?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: nieuws

De meeste weetjes komen ook hier op:

http://www.standaard.be/Nieuws/Wetenschap/

Succes!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: nieuws

ik ben zeer blij dat er weer eens nieuwe berichten zijn gepost. en zo veel in eens.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: nieuws

door die nieuwsbot zijn er nu wel dubbele posts opgetreden..(levende foto, co-uitstoot)
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: nieuws

Hey, ik vind dit wel een goed idee, maar ik heb plots het gevoel dat er teveel zijn! Mss kan je een selectie maken van 1 of 2 website die dagelijks enkele nieuwtjes vrijgeven. Want ik zie het bos niet echt meer door de bomen :P


Anyway, mooi werk gelevert met dit :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: nieuws

ik ben zeer blij dat er weer eens nieuwe berichten zijn gepost. en zo veel in eens.


Ik heb het ook gepost in de sticky topic in het nieuws forum, ik vind het wel iets teveel, 1 of 2 feeds gebruiken lijkt me meer dan genoeg, ik vind er nu teveel op staan. Je kan het bos niet meer door de bomen zien.

Reageer