waarom?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 37

waarom?

kijk, nou noeme jullie dit een chillout lounge, maar dan vraag ik me af waarom bijna alles toch nog gaat over chemie..? ik vind mijn vak (biotechnologie) ook super, maar als ik aan chille denk, denk ik niet aan al die **** waar ik al de hele dag mee bezig ben.

wat doen jullie verder dan alleen maar aan chemie denken en daar mee bezig zijn?

knufjes :oops:

Berichten: 1.153

Re: waarom?


Re: waarom?

Ach jah, je kunt niet EN slim EN grappig EN interessant zijn natuurlijk :oops:

Berichten: 1.153

Re: waarom?

hoezo....ik ben het levende bewijs (sorry inkopper) :oops:

Berichten: 37

Re: waarom?

oke dus een brouwt bier en de ander denk echt alleen maar aan chemie... oke verder nog bezigheden?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: waarom?

Muziek luisteren en maken (zie www.yukka.nl)

Berichten: 2.337

Re: waarom?

muziek luisteren en maken met mijn band reverb. (niet die nederlandse groep!)

Ik ben gitarist (en zanger) maar voor dat 2de is nog een beetje stemtraining nodig. :oops: Ah en ik doe ook aan wielrennen daar kruipt ook heel veel tijd in.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: waarom?

Als ik chill, dan probeer ik mensen te helpen op een of ander Chemieforum... 8-[

O ja, en verder heb ik een partner, twee lieve katten, een aquarium en, nou ja.., dat staat allemaal ook al op mijn profiel. :oops:

Berichten: 173

Re: waarom?

Als ik chill? Op stap gaan, feestjes bouwen en naar houseparty's gaan :oops:

Berichten: 278

Re: waarom?

Rock 'N Roll baby!!!!!!

Ac Dc!!!!!!!!!!!

Berichten: 2.399

Re: waarom?

Is er nog wat anders dan chemie dan :oops: ?

Berichten: 168

Re: waarom?

Haha, tsjah, je zou bijna denken van niet, het is immers óveral.... :oops:

Ik doe in mijn vrije tijd iets bij een jeugdvereniging, ga hou érg van films kijken, doe een commissie bij mijn studievereniging en werk bij een (chemisch) clubje.

Berichten: 2.746

Re: waarom?

uren en uren doorbrengen kijkend naar een prog in een auditorium, dat is mijn grootste en belangrijkste bezigheid

(nee, het gaat niet altijd over chemie)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: waarom?

Tennissen, boeken lezen, eigenlijk wat er zo'n beetje in mijn profiel staat. Mijn sociale leven vind ik ook heel erg belangrijk en daar heb ik weinig tot geen chemie vakidioten bij zitten.

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: waarom?

werken?

Reageer