Springen naar inhoud

diplomauitreiking!

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

EVervoort_CF

EVervoort_CF

• >25 berichten
  • 27 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2006 - 14:21

Hoe was jullie diplomauitreiking toen jullie afstudeerden aan de:

MLO;

HLO;

of universiteit(chemie)????

De mijne was keigaaf! Ik had een diplomauitreiking in Arnhem. We kregen leuke anekdotes te horen en de blunders die we maakten tijdens de practica chemie!!
Toen kregen we champagne, wijn en bier.
Daarna gingen we met zijn allen naar Utrecht en dronken ons ladderzat in de kroegentocht die duurde van 23:00-05:30 uur!! :oops:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

miekevanderheijden

miekevanderheijden

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2006 - 15:06

Heb mijn diploma nog niet gehaald, maar als het goed is mag ik het op 6 juli 2007 ook meemaken. Dat is ook nog eens de dag voor mijn bruiloft op 7 juli 2007.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2006 - 15:15

Je bent er wel vol van klik Geplaatste afbeelding

EVervoort_CF

EVervoort_CF

• >25 berichten
  • 27 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2006 - 15:21

Da's toch mijn probleem, Napoleon1981 dat ik er vol van ben. Je kunt beter niet meer reageren als je geen fatsoenlijk antwoord hebt op mijn vraag. :oops: Mieke bedankt voor je fatsoenlijke antwoord!! Jij weet tenminste hoe je wel goed moet reageren!!! 8-[

Veranderd door EVervoort, 07 december 2006 - 15:23

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 december 2006 - 15:30

Wat was er onfatsoenlijk aan mijn herinnering aan je eigen topic?

Even een quote uit de algemene regels

3.4. En bekijk altijd eerst of er niet al een vraag over hetzelfde onderwerp is gesteld, gebruik des gewenst daarvoor de zoekfunctie
3.5. Post niet tweemaal of meerdere malen hetzelfde bericht, dit is crossposten en gaat ten koste van het overzicht! Wilt u iets veranderen in uw post gebruik dan de knop bewerk.

Dus gebruik volgens 3.4 de zoekfunctie en je had je eigen topic weergevonden, neem aan dat je het vergeten was. Volgens 3.5 is het posten van meerdere maal het zelfde bericht ook niet toegestaan.

:oops:

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 07 december 2006 - 16:01

Ik ben het met Napoleon eens.
Helemaal niks mis met blij zijn dat je je diploma hebt of dat je wilt vertellen hoe de uitreiking of het feest was; maar dat kan natuurlijk best in 1 topic.

Daarom gaan we verder in het topic dat Napoleon linkte.

En oh ja: het onder de gordel beledigen van andere leden doen we dus niet nog eens. Begrepen? :oops:

Topic gesloten
Voor vragen of opmerkingen kan je me mailen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures