Geslaagd

Moderator: Rhiannon

Berichten: 2.399

Geslaagd

Eindelijk GESLAAGD!!!!!!!!

Vandaag mijn bul opgehaald op de VU in de analytische chemie. Heb hem ook nog eens cum laude gehaald tot mijn eigen verassing :oops: ! Mag officieel chemlevel 7 voeren nu Afbeelding

Moest het even kwijt 8-[

Berichten: 183

Re: Geslaagd

:oops: Gefeliciteerd !! 8-[

En ik zou met die verassing toch nog een tijdje wachten , anders verliezen we direct onze chemlevel 7-man ! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Geslaagd

Gefeliciteerd! :oops: 8-[ ;)

Berichten: 62

Re: Geslaagd

Van harte gefeliciteerd

Berichten: 1.153

Re: Geslaagd

Napoleon1981 schreef: Eindelijk GESLAAGD!!!!!!!!

Vandaag mijn bul opgehaald op de VU in de analytische chemie. Heb hem ook nog eens cum laude gehaald tot mijn eigen verassing :oops: ! Mag officieel chemlevel 7 voeren nu Afbeelding
hehehe dat wist ik lekker al!!!

nou gefeliciteerd!!!

Wanneer begin je in USA?

Berichten: 873

Re: Geslaagd

Gefeliciteerd! En cum laude. Afbeelding Maakt het helemaal top.

Dit lijkt me wel een feestje waard

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Geslaagd

Gefeliciteerd Napoleon !!! Afbeelding

Berichten: 2.337

Re: Geslaagd

Gefeliciteerd

1981 wat heb jij lang gestudeerd? :oops:

en wat betekent cum laude?(onderscheiding ofzo?)

alleszins proficiat 8-[

Berichten: 3.145

Re: Geslaagd

Napoleon, ook van mijn kant de felicitaties. Mooi dat je cum laude bent geslaagd! Dat is zeker reden voor extra feestelijkheid :oops: !

@chemaniac: Als je cum laude slaagt, dan slaag je niet gewoon, maar dan slaag je ook nog eens met over de hele linie genomen bijzonder goede resultaten.

Berichten: 2.399

Re: Geslaagd

chemaniac schreef: Gefeliciteerd

1981 wat heb jij lang gestudeerd? :oops:

en wat betekent cum laude?(onderscheiding ofzo?)

alleszins proficiat ;)
Ik heb hier en daar eens een jaartje verloren, maargoed het valt verder nog mee toch?

Cum laude is een soort van onderscheiding inderdaad. Om cum laude te slagen (op de VU) moet je niet lager dan een 7 halen, gemiddeld minimaal een 8 staan en geen toetsen in de herkansing gehaald hebben.

Bedankt iedereen 8-[

Berichten: 2.337

Re: Geslaagd

Ja zeker het zijn uitzonderingen die overal direct dorgeraken hè

Is er in Nederland geen systeem zoals in belgië dat je vakken waar je gebuisd voor bent mag meenemen naar het volgende jaar?

Berichten: 2.399

Re: Geslaagd

Mja ik ben op de middelbare school blijven zitten, en ik ben van studie gewisseld. Toen ik eenmaal de chemie ontdekt had, ben ik echter overal zo doorheen gewandelt. Maar als ik om mij heen keek, dan zag ik veel mensen van mijn leeftijd.

Berichten: 184

Re: Geslaagd

Proficiat, en ik wens je een succesvolle toekomst.

mmaarr

Berichten: 168

Re: Geslaagd

:oops: Gefeliciteerd! Waar ga je precies naartoe in de VS?

Berichten: 2.399

Re: Geslaagd

Ik vlieg de 28e naar de VS. Ik begin dan in Lawrence, Kansas (midden van de USA) op de Kansas University aan mijn Ph.D project.

Reageer