tornado's en orkanen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

tornado's en orkanen

hallo iedereen

ik en mijn broer moeten voor school een sectorwerkstuk maken en wij hebben het onderwerp tornado's en orkanen gekozen alleen wij hebben een probleen want wij moeten iemand gaan intervieuwen die met dat onderwerp temaken heeft alleen kennen wij niemand die er iets mee te maken heeft daarom hoopet ik hier iemand te vinden die er iets mee doet bijvoorbeeld die tornado's of orkanen onderzoekt wij hopen dat er iemand reageert die wij kunnen intervieuwen

m.v.g ronald schakenraad

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: tornado's en orkanen

ga naar New Orleans, daar zul je wel genoeg mensen vinden.

hoewel ik zelf ben geinteresseerd in orkanan en tornado's onderzoek ik ze niet, dus ik ga vrees ik moeten passen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: tornado's en orkanen

orkanen onderzoeken lijkt me typisch iets voor het KNMI.

Desmond Bagley schreef eens een thriller die zich afspeelde rondom een orkaanoloog, "Wyatt's hurricane". Met een leuke beschrijving van (jaren 70) technologie van orkaan-onderzoek, en de gevolgen van een orkaan op een Caribisch eiland.. Verder ook een leuk verhaal voor een regenachtige zondagmiddag.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: tornado's en orkanen

Voor het geval je niet zo handig bent met zoeken op internet: Op de site van KNMI zit een zoekfunctie. Als je hier naar orkaan vraagt, krijg je de keus uit bijna 100 artikelen. Hierin staan ook namen van medewerkers vermeld. Op een andere plaats van de site staat een lijst met knmi-medewerkers, compleet met e-mail-adres en telefoonnummer. Als je contact opneemt met zo'n medewerker die je in meerdere orkaanartikeltjes tegenkomt, wie weet....... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer