Dodelijk water

Moderator: Astro

Dodelijk water

Iemand die toch heeft bewezen hoe giftig water kan zijn.


http://www.nu.nl/news/944227/122/Vrouw_ove...terdrinken.html

Berichten: 2.337

Re: Dodelijk water

Dat voor een wii -------> ZIELIG! :oops:

Mijn nonkel heeft zo ook ooit eens een wedstrijd gedaan met spuitwater. na een liter spoot het water enkele meters uit zijn mond.

Hij heeft veel geluk gehad dat zijn maag niet is gesprongen. 8-[

Berichten: 857

Re: Dodelijk water

Tsjah..niet zo handig om zo een wedstrijd te houden met water. Laat iedereen gewoon 5 biertjes drinken en ga dan de wedstrijd doen :oops:

Berichten: 180

Re: Dodelijk water

Hang aan de tap dat gaat rapper. En doe maar duvel of zoiets dan droogt je lichaam meer uit.

Berichten: 740

Re: Dodelijk water

Triest...

Berichten: 102

Re: Dodelijk water

Ook nog 3 kinderen achter gelaten, dat is niet niks. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Dodelijk water

Dit is best een serieus onderwerp. Door gebrek aan kennis is zo'n wedstrijd gestart en kunnen dit soort dingen verkeerd aflopen. Het is heel triest dat deze vrouw haar drie kinderen niet meer kan zien opgroeien.

Waarschijnlijk wou zij die computer ook voor hun winnen. Afbeelding


MvG Ron

Berichten: 2.337

Re: Dodelijk water

JA daar had ik nog niet bij stilgestaan dat het mss was voor de kinderen en niet voor haar sorry met mijn opmerking van zielig ik had er alleen aan gedacht dat het voor haar was en dan vind ik het wel stom dat een volwassen vrouw zoiets doet voor een SPELcomputer.

Berichten: 139

Re: Dodelijk water

Best triest,

zoiets is ookal een keer gebeurd bij een ontgroening, toen gelukkig geen doden

Maar ja dit bewijst maar weer alles is dodelijk en het ligt alleen aan de concentratie en hoeveelheid hoe dodelijk iets is

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Dodelijk water

Het is heel triest dat deze vrouw haar drie kinderen niet meer kan zien opgroeien.
Eigenlijk is het nog veel triester dat de kinderen opgroeien zonder hun moeder nog eens te zien...


In feite vind ik de organisatie van dit 'evenement' buitengewoon dubieus; dit lijkt een wedstrijd te zijn onder het motto 'als het maar bijzonder is en we zoveel mogelijk aandacht opeisen hoeven we niet na te denken'.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 20

Re: Dodelijk water

Door gebrek aan kennis is zo'n wedstrijd gestart en kunnen dit soort dingen verkeerd aflopen.
Dat klopt zeker. Ik las in de Quest van September 2006 (weet niet zeker) dat een vrouw in Amerika ook is gestorven aan een te grootte hoeveelheid water in haar lichaam. Dat gebeurde tijdens de marathon van New York (jaren geleden meen ik dat in de Quest stond). De vrouw had voor de marathon al vrij veel water gedronken, ook tijdens de marathon bleef de vrouw drinken. Vervolgens dronk ze nog na afloop een boel water en dat is der dus uiteindelijk ook fataal geworden.

Is dit dan ook een geval van 'gebrek aan kennis'? Als je dorst hebt, drink je? Er zijn denk ik maar weinig mensen die weten wat de gevolgen zijn van te veel water in je lichaam.

Oke een drink wedstrijd op deze manier is gewoon zielig en het is uitermate treurig dat deze vrouw 3 kinderen achterlaat. Maar dit kan dus ook op andere manieren gebeuren welke dan niet zo 'dom' zijn > als je dorst hebt, drink je? :oops:
Leidenschaft [...] 2 (ohne Pl) überaus heftige Zuneigung, Liebe zu jmdm => Begierde

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Dodelijk water

Is dit dan ook een geval van 'gebrek aan kennis'? Als je dorst hebt, drink je?
Ja, in zekere zin wel. Het is niet voor niets dat de meeste dranken die in die gevallen gedronken worden isotoon zijn: vanwege het op peil houden van de vochtbalans van het lichaam.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Dodelijk water

Triestig verhaal...


Zo zie je: Overdaad schaadt, bij alles, zelf bij water. Afbeelding

Berichten: 3

Re: Dodelijk water

Tja, triestige zaak.


Maar het is toch wel de schuld van de organisatoren hoor. In het verleden hebben zich al eerder feiten als deze voorgedaan (met water), dus ze zouden het geweten moeten hebben. Een menselijk lichaam is niet gewend aan een teveel aan een bepaalde stof.


Verklaring:


In een menselijk lichaam zijn VOLDOENDE zouten en mineralen opgelost die zorgen voor een perfecte functionering van het lichaam. Indien men te veel water drinkt gaan de zouten en mineralen zich afscheiden en zo een verstoring op gang brengen. Als je dit in het extreme brengt en een TEVEEL aan water drinkt, kan dit dodelijke gevolgen hebben, zoals in dit geval...


Laat dit voor iedereen een les zijn en maak er dus geen studentengrap van... :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Dodelijk water

Mja dit kun je toch voormekaar boksen door en fysiologisch zout van te maken: 0,9% NaCl/KCl

Reageer