Springen naar inhoud

ingangsexamen

• Log in om te kunnen reageren

Shani

Shani

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 januari 2007 - 21:36

hey!!

'k wou es vragen wa ge allemaal moet kenne alsge tandheelkunde wil studeren, want kga volgend jaar mssn tandheelkunde doen ma kweet echt nie wa ge echt goe moet kunne :s
Want we moen zo'n ingangsexamen makenť, ma kweet daar nie echt veel van :s
wil iemnd mij da es uitleggen?

xxxthnx

# Moderatoropmerking
rwwh: speculatieve vertaling in het Nederlands: Ik wilde eens vragen wat je allemaal moet kunnen als je tandheelkunde wilt studeren, want ik ga volgend jaar misschien tandheelkunde doen maar ik weet echt niet wat je echt goed moet kunnen :oops: Want we moeten zo'n ingangsexamen maken, he, maar ik weet daar niet echt veel van.... wil iemand mij dat eens uitleggen?

Veranderd door rwwh, 22 januari 2007 - 22:21

check my space: spaces.msn.com/members/rmondy en geef daar je mening op mijn weblog

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

rappen-eddy

rappen-eddy

• >250 berichten
  • 774 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 januari 2007 - 22:18

woon je in nederland of in belgie?

# Moderatoropmerking
Beryllium: wat denk je... zullen we aub ontopic reageren?

Veranderd door Beryllium, 23 januari 2007 - 08:14

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2007 - 05:14

rwwh: speculatieve vertaling in het Nederlands: Ik wilde eens vragen wat je allemaal moet kunnen als je tandheelkunde wilt studeren, want ik ga volgend jaar misschien tandheelkunde doen maar ik weet echt niet wat je echt goed moet kunnen , Want we moeten zo'n ingangsexamen maken, he, maar ik weet daar niet echt veel van.... wil iemand mij dat eens uitleggen?

:oops:

door de taal neem ik aan dat je in vlaanderen woont? (en omdat ik denk dat er in nederland geen ingangsexamen is) (ben ik niet zeker)
het ingangsexamen is hetzelfde als dat voor de geneeskundestudenten, op het net kan je voorbeeldvragen vinden en nog meer info.

-onderdelen: inzichtsvragen in de wetenschappen en wiskunde, soort IQ-vragen en dokter-patient situaties.

Veranderd door Kerckhof, 23 januari 2007 - 05:15

narda

narda

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2007 - 10:59

op mijn vorige school werden er examenbundels uitgedeeld voor die ingangexamens
je zal Iq testen moeten doen
en dan meerkeuze vragen over biologie fysica en chemie van de leerstof van het 4de jaar tot en met de leerstof van het 6de
dan is er nog een deel waar ze je inzicht testen denk ik...
Je zal er voor de 3 delen door moeten zijn voor je er in het totaal door bent
meer weet ik niet want ik heb niet voor geneeskunde gekozen :oops:
maar normaal zal je school daar wel veel informatie over hebben!

rappen-eddy

rappen-eddy

• >250 berichten
  • 774 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2007 - 17:28

*goede kennis van fysica, chemie en biologie !

Als je in het 4e, 5e en 6e middelbaar 2 uur fysica, 2 uur chemie en 2 uur biologie hebt gehad, en je herhaalt deze leerstof van de afgelopen drie jaar, dan zou het examen moeten lukken !

Het is een zwaar examen en zeker niet te onderschatten, dus als je even werkt => no problem :oops:

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2007 - 18:36

ja, niet te onderschatten, even om je bang te maken ( :oops: ): slaagpercentage eerste zit, lag ergens rond de 20%.

codexcomp

codexcomp

• >100 berichten
  • 180 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2007 - 22:05

Je kan meedoen aan de fysica, biologie en chemie olympiade als test. Maar ik denk dat je al ingeschreven moest zijn.?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures