zuurkast

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 8

zuurkast

Wie kan mij informeren waar of welk bedrijf zuurkasten of opzetafzuigkasten kan leveren met een polyprop werkblad / spoelbak. Afm 200 x 100 cm.

Berichten: 774

Re: zuurkast

heb je er eentje opgeblazen? :oops:

Is het voor thuis gebruik of?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: zuurkast

Nou eddy, als je voor thuis en werkgebruik twee verschillende leveranciers kent, wie houdt je tegen om ze beide te noemen!

Berichten: 274

Re: zuurkast

Je zou contact op kunnen nemen met interflow. Een producent en leverancier van divers e afzuig installaties waaronder ook zuurkasten in allerlei uitvoeringen en maten.

Voor meer informatie, www.interflow.nl

Berichten: 774

Re: zuurkast

ja het leek met wel een grappege vraag voor het chemieforum... :oops:

tenzij je zelfstandige bent, is het geen vreemde vraag 8-[

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>rwwh: liever vragen serieus nemen, en niet overal een grapje van maken.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Berichten: 8

Re: zuurkast

Bedankt voor de reacties, ik zal contact opnemen met Interflow. Ik heb op internet gezocht maar daar is weinig te vinden over bedrijven die zuurkasten maken. Ik heb er gelukkig geen opgeblazen maar heb een 2e nodig voor op mijn werk. Op de huidige zit geen enkele leveranciersinformatie. :oops: 8-[

Berichten: 162

Re: zuurkast

In ons lab hebben we een aantal zuurkasten over, ze zijn iets anders als de standaard zuurkast en hebben een klapscherm ipv een schuifscherm, voor meer info kan je mij mailen...

Berichten: 274

Re: zuurkast

Wat ik nog vergat te vermelden is Waldner een Duits bedrijf, met ook vele mogelijkheden om specifieke dingen te maken zoals de klant het wil. Koste wat kost.

Waldner

Berichten: 266

Re: zuurkast

Bij ons is het van potteau

Wij hebben ook nog zuurkasten voor poeders van zollikofer maar die vind ik zo 1,2,3 ni op het net

Berichten: 1

Re: zuurkast

voor een gebruikte zuurkast is hier mijn link

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...2ad05c1395b1f89

Reageer