Ethanol uit suikerbieten

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 5

Ethanol uit suikerbieten

ik weet er eigenlijk niets van. wat moet ik allemaal doen en welke instrumenten heb ik nodig?

Joat

Berichten: 497

Re: Ethanol uit suikerbieten

Dat kunnen wij niet voor je zeggen.

Als je niet goed op de hoogte bent, moet je het aan je leraar vragen.

Berichten: 5

Re: Ethanol uit suikerbieten

oe meneer heeft level 3, hij denkt da hij hem alles mag permiteren

volgens mij weet ge 't gewoon zelf ni.

mja swat, ik heb ondertussen toch alle informatie al gevonden. EAT THAT

Joat

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Ethanol uit suikerbieten

Oeh kijk nu iemand met chemielevel 5 die je de les gaat lezen. Als jij zo nodig suikerbieten wil vergisten, dan zul je eerst eens zelf naar informatie moeten zoeken.

Dit is geen we maken je (vul hier je taak in) voor je-forum :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Ethanol uit suikerbieten

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Joat, mag ik je er op wijzen dat we regels hebben op het forum? En dat 1 van de regels is, dat we niet je huiswerk voor je maken, maar helpen met specifieke problemen? Je bent welkom om vragen te stellen, maar met de info die je geeft komen we niet ver.

En, het heeft geen zin om te reageren op een topic door op de knop Afbeelding te klikken. Daarmee rapporteer je een topic aan het team maar komen de reacties niet op het forum. Er staat immers ook Dit formulier is NIET voor reacties op het forum!.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 385

Re: Ethanol uit suikerbieten

Een paar dingen om je op weg te helpen:

Wat is de formule van het suiker uit de bieten?

Wat is de formule van ethanol?

Tipwoord: gisten

Berichten: 5

Re: Ethanol uit suikerbieten

't is eigenlijk niet echt huiswerk, ma swat. ik heb alles ondertussen al gevonden.

Reageer