Springen naar inhoud

een blikje Aquarius

• Log in om te kunnen reageren

Astrocomix

Astrocomix

• >100 berichten
  • 126 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 maart 2007 - 18:55

Goeiedag,

Ik heb deelgenomen aan een 6-urenloop ( 16 september) en we kregen daar zo een blikje Aquarius red blast mee. Ik had zelf drank mee dus wou dat toen niet. Ik zette het op mijn kamer denkende dat ik het ooit wel is zou uitdrinken. Maar vandaag (15 maart) keek ik toenvallig is naar dat blikje, en zag dat het als het ware uitgelopen was.. Er was een kring gevormd in het rood van de aquarius, maar vond niet bepaald een gat in het blik, behalve een zwart slijkrandje . Wordt dit nu door corrosie veroorzaakt of hoe zit dit nu eigenlijk in mekaar?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 15 maart 2007 - 20:14

Hoe bedoel je, "Er was een kring gevormd in het rood van de aquarius"? Is de kleur van het blikje aangetast?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Astrocomix

Astrocomix

• >100 berichten
  • 126 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 maart 2007 - 20:52

Er was zo een plakkerige ring van opgedroogde aquarius maar er was geen enkele teken van een lek en de kleur vh blik is niet aangetast

Veranderd door Astrocomix, 15 maart 2007 - 21:52

BenWet

BenWet

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 maart 2007 - 21:33

Misschien hing er nog een beetje (opgedroogde) aquarius aan het blikje toen het uit de fabriek kwam, misschien is het blikje in contact gekomen met iets wat het metaal corrodeerde, misschien wilt iemand je voor de gek houden :oops:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures