Springen naar inhoud

wat is precies RACE?

• Log in om te kunnen reageren

mochila

mochila

• >100 berichten
  • 166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 maart 2007 - 22:23

Weet iemand soms waar ik info kan vinden over de RACE techniek? Of weet hier wat meer uitleg over?
RACE: rapid amplification cDNA ends Geplaatste afbeelding

Ik weet dat het gebruikt wordt om de sequentie van het 5' en het 3' uiteinde van een stuk dna te bepalen is, maar hoe werkt dit precies?
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

biochemiefreak

biochemiefreak

• >1k berichten
  • 2330 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 maart 2007 - 08:16

Geplaatste afbeelding

Volgens mij is dit het principe. :oops:

MvG Ron

Veranderd door biochemiefreak, 28 maart 2007 - 08:16

mochila

mochila

• >100 berichten
  • 166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 maart 2007 - 09:49

het probleem bij RACE is dat je de sequentie van het 5' deel en het 3' deel niet kent. dus kun je er ook geen primer voor maken. Hetgene wat hierboven staat is volgens mij gewoon de methode van Sanger. Jammer genoeg kan dat dus niet toegepast worden.
Toch bedankt in ieder geval :oops:
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures