Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Door de extreme groei van de database de laatste maanden hebben wij van onze hosting het verzoek gekregen de database eens goed op te ruimen voordat ze hem kunnen comprimeren (snelheidswinst). Aanstaande zondag zal er dan ook een opruiming op het forum worden gehouden. De accounts van alle leden die nog nooit een post hebben gedaan, alle leden die al meer dan een half jaar niet actief zijn én alle leden die meer posts hebben in de Chillout Lounge dan in andere fora (zie 'Meest actief in:' in je profiel), zullen worden verwijderd.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

... Aanstaande zondag ...
Voor de mensen die zich toch een beetje druk maken/maakten wil ik graag de datum van de zondag benadrukken :oops:

Berichten: 1.490

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

1 april toch 8-[ :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Nou.., dankjewel Jorim. ;)

Heb ik de hele zondag met prachtig weer binnengezeten om toch maar vooral te zorgen dat ik in een ander forum meer posts had dan in de Chill-out Lounge.

Ik ben dus niet meer verantwoordelijk voor gedane posts die ik in de haast heb geschreven en die flauwekul, onwaarheden, verkeerde feiten, en dergelijke bevatten ! :oops:

8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Haha Marjanne, volgens mij ben jij juist degene die snel doorhad dat dit niet serieus was: klik!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 387

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Even eerlijk bekennen, dat ik er in getrapt ben !!

Ik had helemaal niet naar de datum gekeken.

Pas toen ik de post van marjanne zag....

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Heb ik de hele zondag met prachtig weer binnengezeten om toch maar vooral te zorgen dat ik in een ander forum meer posts had dan in de Chill-out Lounge.
Wat een uitermate zinnige besteding van je zondag :oops:

Berichten: 873

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Geweldig Jorim, hier ben ik met beide voeten ingetrapt.

Jij mag blijven!

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Ik was er toch ook eventjes niet goed van ze. :oops:

Aangezien ik meer posts in de chillout-lounge heb.

Berichten: 242

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Mijn chill-out berichtjes bevatten altijd een verborgen clou die mensen tot een beter leven aanspoort :oops: 8-[ ;) dus vind ik dat die van mij maar gewoon bij niet-chill-out-lounge-berichtjes moeten horen :P ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Chemieforum.nl's grote voorjaarsschoonmaak

Effe een raam wijd openzetten. :oops:

Reageer