Taal onderzoek

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 141

Taal onderzoek

Bericht aan de moderatoren: Aangezien dit werkelijk niets met chemie te maken heeft hebben jullie eigenlijk een reden om deze poll af te sluiten.

Toch zou ik willen vragen daarmee te wachten tot en met 16/04/07. Ik hoop dat er dan genoeg gestemd is om dit te kunnen verwerken in statistieken.

Wat er na deze datum met de poll gebeurt ligt volledig aan jullie.

Bericht aan de leden: Als jullie stemmen gelieve dan ook je antwoord te posten samen met je leeftijd en je geslacht. Als je dit om privacy redenen niet ziet zitten dan heb ik daar begrip voor, maar dan kan ik spijtig genoeg je stem niet laten gelden.

Iedereen bij voorbaat bedankt, jullie helpen er een taal onderzoek mee. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Taal onderzoek

Ik heb er geen moeite mee om de poll te laten staan (ik zie hem nu pas, anders had ik hem wel eerder goedgekeurd).

Ja, ik heb boeken gelezen van Tolkien. De Hobbit heb ik uitgelezen, leuk boek; "In de ban.." ben ik tot bijna boek 3 gekomen. Beide de Engelse variant.

PS

"Ik vondt" doet me echt pijn aan mijn ogen, verbeterd.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Taal onderzoek

Ik heb de hobbit en de reeks van 'in de ban van de ring' gelezen en ben van mening dat Tolkien een van de beste schrijvers is van de vorige eeuw!

Welke fantasiewereld die man geschapen heeft, gewoon fantastisch.

Enne... jongen van 18 jaar :oops: 8-[

Berichten: 3.145

Re: Taal onderzoek

Ik heb er geen boeken van gelezen, hoewel het me wel leuk lijkt. Tijdgebrek (en natuurlijk een kweste van prioriteiten) heeft mij tot nu toe weerhouden van het lezen van dit boek. Ik heb wel alle drie de films gezien.

♂ 41

Berichten: 74

Re: Taal onderzoek

Ik heb ook beide boeken gelezen en ook de andere boeken van Tolkien. Ben zelf een groot fantasy fan dus dan is dit een must om te lezen.

Vooral de Hobbit is erg goed.

Een jongen van 19 jaar.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Taal onderzoek

Ik heb alleen de film triologie gezien! Meestal als ik de film heb gezien hoef ik het boek niet meer te lezen.

25 man

MvG Ron

Berichten: 121

Re: Taal onderzoek

beide boeken gelezen en toen ik vanochtend keek bleek ik nog steeds mannelijk te zijn :oops:

en 20 jaar

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Taal onderzoek

Natuurlijk heb ik Lord of the Ring gelezen en ik heb tweede paasdag alle films achter elkaar gekeken, ook leuk, bijna 12 uur entertainment :oops:

Mannelijk en 22 8-[

Het gehalte vrouwen hier op het forum is extreem laag, dus dat gaat je zeker geen zinnige getallen opleveren....

Berichten: 873

Re: Taal onderzoek

Zelfde als woelen, nog geen gelezen vanwege tijdgebrek en/of prioriteit. Ik heb me wel voorgenomen om in de komende vakantie minstens 1 boek te lezen van Tolkien. Ik hoop dat me dat lukt.

man (nog steeds) en 49 (nog heel lang)

Berichten: 20

Re: Taal onderzoek

Ik heb The Lord Of The rings gelezen, alle drie.. in't engels. Natuurlijk ook de films, fantastisch en zo weinig verschillen met het boek. Super!

Ik ben een meid van bijna 20 jaar. :oops:

Berichten: 2.337

Re: Taal onderzoek

Geen gelezen maar zou het wel willen doen want ik vindt de films echt goed.

En ben benieuwd hoe iemand dat zo goed kan neerschrijven.

Mannelijk 15 (bijna 16! 8-[ een leeftijd waar ik toch wat serieuzer ga genomen worden want 15 lijkt zo k3wl :oops: )

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Taal onderzoek

Ik heb de Hobbit en de Ban van de Ring gezlezen, en ook de films gezien (recent opgenomen vanaf de TV).

Ik ben wel een fan van Tolkiens werk.

vrouw, 49 jaar.

Berichten: 3

Re: Taal onderzoek

ik ben biotechnologie student... in het mooie leeuwarden :oops:

groetjes anne

Berichten: 107

Re: Taal onderzoek

Ik heb de trilogie gelezen en ik vond hem zeer goed

Mannelijk, 17

Berichten: 387

Re: Taal onderzoek

Alle boeken meerdere keren gelezen. Zeer !!! goed !!!

Behalve het feit dat de boeken spannend zijn en 'vloeiend' weg lezen zitten ze vol met symboliek en archetypische beelden en ideeen. (de held, de goede koning, de geliefde, de jager, de vriend, de vijand, de dood, de queste, etc.) Het zijn boeken die, zonder er religie bij te betrekken, je op een prettig meeslepende manier je laten zien wat het beste en het slechtste is in mensen.

Man 34 jaar

Gesloten