werken in word

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 152

werken in word

Hallo iedereen! ik ben bezig een wetenschappelijke paper te maken voor school. Het moet iin word, maar daat stoot ik op een aantal problemen en 1 ervan is hoe formules te maken in word. Nu moet ik schrijven k= ax/ y, terwijl ik het liever zou zien als een echte formule met een teller en een noemer, weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt!

groetjesstef.

Berichten: 1.490

Re: werken in word

als je in Word bent ga je naar het tabblad Insert (invoegen) in de bovenste balk

vervolgens klik je op Object (object) dan krijg je een lijst met allemaal programma's en in die lijst klik je dan op Microsoft Equation 3.0

dan kun je je formules invullen met teller en noemer :oops:

Berichten: 78

Re: werken in word

Welke versie van Word gebruik je dan?

Ik heb hier Word 2003 en daar staat geen Microsoft Equation bij. :oops:

Berichten: 1.490

Re: werken in word

ik heb hier word 2000 maar ik weet zeker dat ik thuis (word 2003) ook microsoft equation 3.0 in die lijst heb staan

onder insert, object, create new - microsoft equation 3.0

Berichten: 1.490

Re: werken in word

stuur me anders maar even een mail want ik heb net even een betere uitleg gemaakt :oops: Afbeelding

Berichten: 78

Re: werken in word

onder insert, object, create new - microsoft equation 3.0
Dat heb ik gedaan, er staat dan wel een hele lijst met programma's, maar er staat geen Microsoft Equation 3.0 bij.

Moet dat misschien apart geïnstalleerd worden?

Berichten: 1.490

Re: werken in word

niet dat ik weet 8-[

ik heb het er gewoon in staan :oops:

wat heb jij dan voor keuzes bij het menu insert?

Berichten: 78

Re: werken in word

Ik zie het al... ff bij help "equation" intikken. :oops:

Moet het idd nog installeren, maar daar heb ik geen toegang.

Berichten: 1.490

Re: werken in word

das ***** voor je :oops:

beetje vreemd dat ik het dan niet heb hoeven installeren 8-[

Berichten: 915

Re: werken in word

Dt hangt er van af welke keuze je hebt gemaakt bij het installeren van office.

Ik heb bewust het vakje "alles installeren" aangeklikt. Dat heeft het voordeel dat als je bv de vergelijkingseditor wil installeren, hij enkel nog wat moet initialiseren (en meer van dat technisch woordgebruik).

Als je dat vakje niet aanklikt, heb je steeds je cd-rom nodig als je iets nieuws wil installeren. (Wat totaal onhandig is bij een cd-rom die je even hebt geleend).

Berichten: 1.490

Re: werken in word

ja maar dat ligt dan aan jezelf :oops:

Berichten: 78

Re: werken in word

Word staat hier op het netwerk van het bedrijf, waar je na inloggen dan gebruik van kunt maken.

Maar ik kan dus geen onderdelen van het programma installeren of verwijderen.

Berichten: 1.490

Re: werken in word

:oops: heb het hier ook op netwerk van het bedrijf staan maar daar zit het dus wel in

Berichten: 915

Re: werken in word

Op school is dat ook een netwerk, maar daar mag je wel installeren. Per keer dat je je afmeldt, worden de instellingen terug gewist. Veilig, ovezichtelijk, maar zoveel dubbel werk :oops: .

Berichten: 152

Re: werken in word

ik zit met word 2000 en deze functie is bij mij dus ook niet te vinden...jammer genoeg! zal wel eens proberen op school! bedankt!

groetjes

stef.

Reageer