ABI 377 sequencer

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 2

ABI 377 sequencer

Hallo allemaal.

Wij hebben nog 2 ABI 377 sequencers staan. Deze worden niet meer gemaakt, maar wij moeten er nog wel een poosje mee vooruit. Mijn vraag is of er iemand is die misschien zelf of via iemand anders weet waar ook nog een ABI 377 staat die niet meer gebruikt word, maar waar nog wel onderdelen voor zijn, die wij misschien voor een leuk prijsje, of gratis (nog beter) kunnen overnemen.

Berichten: 1

Re: ABI 377 sequencer

Goede morgen

Afgelopen week aangemeld op deze site omdat wij rondgekeken hadden of er nog vraag was naar een sequencer 377. Op deze site troffen wij jullie vraag aan, is dit nog actueel of hebben jullie ondertussen onderdelen genoeg?

Wij hebben een sequencer 377 staan die wij afgelopen april nog gebruikt hebben maar nu ondertussen werkeloos staat omdat wij geheel zijn overgestapt naar 3130 van AB.

Zullen we eens telefonisch contact hebben om nader te bespreken of jullie interesse hebben in het geheel of onderdelen?

Marja van Blokland

toez analist Moleculaire PAthologie UMC Utrecht

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: ABI 377 sequencer

Beste Marja van Blokland,

Jan Veldsink is al sinds juli 2007 niet meer actief op het forum. Daarom lijkt het mij handig om de persoon in kwestie te gaan mailen/bellen. Heel toevallig is hij ook nog een collega van mij. Hij is werkzaam bij de RuG zie hier.

Wel grappig om te zien dat jij een ex collega van mij bent. Ik ken je niet persoonlijk hoor, maar ik heb een jaar bij speciële klinisch chemie gezeten.

MvG Ron

Reageer