Sportvraagje

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Sportvraagje

Beste,

Ben hier nieuw dus weet niet goed of mijn vraag hier op z'n plaats is.Maar het gaat over het volgende.

Ik rij in het weekend soms koers(Wielrennen)en de ene keer gaat dit wat beter als de andere keer.

Maar nu hadden ze me vertelt dat ik eens Cafeine moest proberen.

Zaterdag's rij ik soms met groep renners mee,maar dit is aan koerstempo,dacht dit is men kans op dit eens te proberen.

Het gaat over:DURVITAN(300mg.)

Ik reed heel de tijd voorop en reed er zelfs van weg,was echt supersterk!!!

Mijn vraag is nu of ik gewoon goede dag had,of zou dit echt door zo 1pilletje kunnen?

Kunnen jullie ook nog enkele dingen over dit product vertellen?

Wil dit eventueel dit weekend eens proberen in een echte koers.(Is niet strafbaar,want er zijn er die veel erger dingen nemen,maar dit wil ik echt niet!!)

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Sportvraagje

Probeer het eens met anderhalve kop koffie. Bevat net zoveel caffeine.

Berichten: 274

Re: Sportvraagje

coureurke schreef:

Ben hier nieuw dus weet niet goed of mijn vraag hier op z'n plaats is.Maar het gaat over het volgende.

Ik rij in het weekend soms koers(Wielrennen)en de ene keer gaat dit wat beter als de andere keer.
Volgens mij zit het hem gewoon in het feit wat jezelf ook al aangeeft. De ene keer gaat het beter dan de andere keer.

Om nou meteen te zeggen dat het aan dat pilletje ligt lijkt me vergezocht.

Re: Sportvraagje

De ene keer gaat het beter dan de andere keer.
Een andere factor is dat je wist dat je caffeine gebruikt had en er een redelijke kans bestaat dat je hebt geprofiteerd van het placebo-effect maw je gelooft dat het werkt en dan werkt het.

Nog een link

http://www.trifuel.com/triathlon/nutrition...ance-000402.php

Berichten: 180

Re: Sportvraagje

Coffeine pakken. Dat helpt nog beter. Of zo'n energiegel.

Bij welke categorie koers je

Berichten: 264

Re: Sportvraagje

is coffeïne niet gewoon een andere naam voor caffeïne?

of hoe zat het nou weer..?

(k zal eens zoeken als ik tijd heb :oops:

Berichten: 3

Re: Sportvraagje

jana schreef: is coffeïne niet gewoon een andere naam voor caffeïne?

of hoe zat het nou weer..?

(k zal eens zoeken als ik tijd heb :oops:
Maar het is dus niet dat je er beter van word?Dat je er bv. een "boost" van krijgt?Dat je meer kan gaan fzo?

(Hoe zit het dan met "puffertjes" nzo?)

Berichten: 180

Re: Sportvraagje

Puffers zijn verboden.

Van coffeïne ga je geweldig staan voor de koers. Volgens mij helpt het vooral mentaal. En die engeriegels helpen vooral om geen inzinkingen te krijgen. Je moet gewoon veel trainen.

Berichten: 3

Re: Sportvraagje

codex schreef: Puffers zijn verboden.

Van coffeïne ga je geweldig staan voor de koers. Volgens mij helpt het vooral mentaal. En die engeriegels helpen vooral om geen inzinkingen te krijgen. Je moet gewoon veel trainen.
Ik ga wss helemaal afwijken van mijn oorspronkelijke vraag maar nu hebben ze me iets anders aangeboden(Maar hier sta ik eigenlijk minder achter!)Daarom vraag ik het aan mensen die het wel kennen.

Het gaat over het volgende:WINSTROL(Injectie,ook in pilvorm maar is duurder.)

1x50mlg./dag-11dagen,maar na 4dagen word het 2dagen onderbroken!

Hier zou je ontzettend sterk van worden en krijg je kracht....word er een "beest" van.Klopt dit?Word je niet gepakt?

En dan waren er nog 2dingen(1'tje dat het beste was,zal ik vandaag posten,want wist hij de precieze naam niet van)

Dianabol en Sustanon 250(Maar hier begin ik zeker NIET mee!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Sportvraagje

Volgens Wikipedia is Winstrol een merknaam van een steroide. Ga er maar van uit dat dit onder de dopingregels valt.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Sportvraagje

Dopingregels of niet: waarom rijd ik niet harder dan 120km/u op de snelweg? Omdat ik bang ben voor de politie? Of omdat er een goede reden voor is dat het niet mag.

Blijf hier ver van. Als je niet sterk genoeg bent om indruk te maken op je gedopete vrienden, zoek dan andere vrienden. Of train jezelf. Dan blijf je gezonder.

Berichten: 2.337

Re: Sportvraagje

Ik koers ook maar ik hou me niet bezig met caffeïne te nemen ofzo.

Het zit wel in heel veel sportdrankjes en sportgels maar ik weet dat er een limiet opstaat weet niet hoeveel die bedraagt maar heel hoog zal die niet liggen dus neem geen 2 pillen. Afbeelding

Veel pasta eten! 8-[ (me bruine suiker voor de echte) (ik ben geen echte :oops: )

Reageer