Diploma chemie

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 442

Diploma chemie

Ik heb al van een paar mensen gehoort als je een diploma hebt van proffesionele bachelor chemie hier in België (of in Nederland), dat dit diploma in Amerika gelijkgesteld wordt aan een diploma van industrieel ingenieur. Ook als je hier een diploma hebt van industrieel die daar als burgelijk geldt.

Is dit waar of zijn dit fabeltjes?

Berichten: 774

Re: Diploma chemie

profesionele bachelor, dus het oude A1 diploma wil je zeggen? Hogeschool opleiding van 3jaar hé?

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Diploma chemie

Inderdaad

Berichten: 2.746

Re: Diploma chemie

dan vind ik dat je met een diploma burgerlijk direct president mag worden

Berichten: 131

Re: Diploma chemie

Nee man, daar vragen ze alleen domme mensen voor hoor :oops:

Berichten: 364

Re: Diploma chemie

ik kan geloven dat dat in amerika daaar allemaal zo is. Dat land is in het geheel gewoon totaal onderontwikkeld

Berichten: 126

Re: Diploma chemie

Misschien wat off-topic, maar het heeft wel te maken met Amerika...

Is het waar dat ze enkel mensen binnenlaten die ze nodig hebben, bv. Dokters zijn er genoeg in Amerika dus deze mogen niet binnen, maar chemicussen hebben we wel nodig dus die mogen wel binnen ?

En is het mogelijk om bv. je laatste jaar van je opleiding voor een A1 diploma in Amerika te gaan afstuderen of kost dit een heus vermogen ?

Berichten: 364

Re: Diploma chemie

te zien in welke unief je wil gaan afstuderen 8-[ voor Harvard zal je wel al wat geld mogen neertellen. Maar principiëel lijkt het me wel mogelijk om ergens anders je laatste jaar te gaan doen.

Maar ik vraag me af of het wel goed is van je hogere studies af te maken in het buitenland. Ik ben misschien niet zo heel goed op de hoogte daarover, maar naar ik verneem van anderen schijnt het niveau van hogere opleidingen wel wat lager te liggen in andere landen (dat hoor ik vooral over Spanje)

Reageer