Springen naar inhoud

Tecator Sampler & Analyzer

• Log in om te kunnen reageren

G.i.B.

G.i.B.

• >250 berichten
  • 387 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 mei 2007 - 16:20

Ik heb een flinke chemie verzameling gekocht, en daar zaten twee apparaten bij die ik weer wil doorverkopen. (misschien aan labstuff) Ik heb alleen geen idee wat ze waard zijn, en kan er niet veel over vinden op het net.

Het betreft een Tecator 5017 sampler en een Tecator FIAstar 5010 Analyzer.

Ik heb ook nog een oude (merk ??) ks 1000 fotometer met 6 filters (366,440,525,640,796,880 nm)

een Schott CG 855 Konductometer (zonder probe)

en een WTW ph 530 pH meter met 6 electroden

Weet iemand een beetje de waarde van deze spullen ? Ik wil er natuurlijk een leuke prijs voor krijgen. :D

Veranderd door G.i.B., 28 mei 2007 - 16:55

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 mei 2007 - 17:53

De spullen die jij hebt gekocht heeft hij ooit van mij goedkoop ingekocht.
Waarde van de Fiastar, Tecator en KS zijn vrijwel niets omdat ze sterk verouderd zijn. De WTW kost bij mij rond de 40 Euro, idem voor de conductometer.
Elektrodes rond de 20 Euro.
Om je een indicatie te geven; de 3 apparaten hebben ooit 2 jaar op mijn site gestaan voordat iemand belangstelling had. Eehhh succes in ieder geval [KOUD]

G.i.B.

G.i.B.

• >250 berichten
  • 387 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 mei 2007 - 17:59

Oke, je bent misschien niet meer geinteresseerd. De rest van de verzameling was zeer de moeite waard. Ik had begrepen dat jij er meer voor geboden had dan ik, en dat hij het toch aan mij verkocht heeft, omdat hij een aantal spullen van jou gekocht had. Ik zal hem nog even vragen hoeveel hij er voor had betaald.

Mvg Allard.

Electrodes 20 per stuk ?

Veranderd door G.i.B., 28 mei 2007 - 18:01

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 mei 2007 - 19:23

Er zat ook spul bij wat hij niet van mij had, vandaar zijn prijs.
Hij vertelde me dat er een hoger bod was, vandaar dat ik niet verder ben gegaan.

Inderdaad, 2e hands elektrodes zijn hier 20,- ex btw, nieuwe zijn uiteraard stukken duurder. Meer vragen over prijzen e.d kan je misschien beter mailen, want ik denk dat de lezers hier dit niet leuk zullen vinden, een soort sluikreclame voor mijn site. Nu kan ik wel wat reclame gebruiken maar daar zitten de moderators hier niet op te wachten ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures