[scheikunde] PO Onderwerp?

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 5

[scheikunde] PO Onderwerp?

Hey

zoals in de titel staat; ik heb een PO onderwerp nodig en snel ook :P Ik heb al veel onderwerpen gezien, maar nog niet iets leuks gezien ( kan ook aan mijn kieskeurigheid liggen ;) ) Ik zoek iets met de volgende eigenschappen:

-Hoog Niveau, 5/6 vwo Onderzoek die boven het boek moet uitsteigen qua niveau.

-Interessant, maar post maar gewoon alles, dan kies ik wel wat leuks ;)

-Qua materiaal te doen zijn (heb wel een grote school maar kan tog niet alles van ze verwachten)

Aub kom met suggesties alles is welkom!! :D :D alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: [scheikunde] PO Onderwerp?

Dit is in eerdere jaren al tig keer door anderen gevraagd. Zoek maar eens op het forum.

Of kijk rond in de keuken of buiten. Geheid dat je iets tegenkomt waarvan je denkt: daar zou ik nou meer over willen weten.

Berichten: 873

Re: [scheikunde] PO Onderwerp?

gisteren nog op tv gezien, bepaal het vitamine C gehalte in verschillende soorten groente en fruit. Vergelijk bv bij de groeten het vitamine C gehalte voor en na bereiding van de waar.

Berichten: 22

Re: [scheikunde] PO Onderwerp?

Ik heb het over brandstofcel gedaan, misschien is dat een idee. Je kunt je PO ook net zo moeilijk maken als je zelf wilt natuurlijk

Berichten: 104

Re: [scheikunde] PO Onderwerp?

gisteren nog op tv gezien, bepaal het vitamine C gehalte in verschillende soorten groente en fruit. Vergelijk bv bij de groeten het vitamine C gehalte voor en na bereiding van de waar.
ja en daarbij kun je dan zelf ook een Knorr-vie achtig drankje maken. Staat in de Nvox. een groepje leerlingen van de school waar ik werk gaat dat ook doen.

Berichten: 5

Re: [scheikunde] PO Onderwerp?

Bedankt allemaal :D Ik heb het besloten over coldpacks en hotpacks te houden. Als iemand nog ideeën heeft... Alles is welkom :D

Reageer