Springen naar inhoud

Verschillende stoffen kopen

• Log in om te kunnen reageren

branco

branco

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 13:09

beste ik heb voor een school exame chemie en ik heb wat grondstoffen nogdig zo als :zeezout(kristalsoda) etherische olie (apelsien,lavendel,munt) vloeibare voedingskleurstof (rood blauw geel)gelvormer gedemineraliserd water parabeen k natriumbicarbonaat citroenzuur magnesiumsulfaat amandelolie batain ht glycintensid ht rewoderm li sp zonnebleomolie mulsifan citroen sap en zetsel kopen waar kan ik dat allemaal kopen alstublief een antwoord te geven voor (28.06.07 )alstublief danku en vriendelijke groete branco ps ik wil graag weten waar ik ze kan kopen en ik heb jullie niet nodig als mijn slaafjes

Veranderd door branco, 16 juni 2007 - 13:52

:):):)look to the smiling sun:):):)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11114 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 juni 2007 - 13:25

Ehm

1) wij zijn je slaafjes niet
2) zou je misschien eens proberen (als dat niet teveel moeite is) om fatsoenlijk Nederlands te willen typen???

jana_CF

jana_CF

• >250 berichten
  • 264 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 13:35

en als je zelf eens nadenkt (met chemlevel 7?) zou je er wel achter komen dat zonnebloemolie, citroensap en gedemineraliseerd water echt niet zo moeilijk zijn...

etherische olie en amandelolie kun je als natuurcosmetica kopen.

Pink Panther

Pink Panther

• >250 berichten
  • 516 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 13:40

de helft van wat je opnoemde kan je gewoon in de keuken of supermarkt vinden.

nu vraag ik me wel af wat je daarmee van plan bent?

branco

branco

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 13:55

het is voor te oefenen tuis want wij moeten dingens kunnen maken met die stoffen zoals haargel bruisballen badschuim duchegel badzout maken

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 16 juni 2007 - 14:19

# Moderatoropmerking

Bericht verplaatst, dit heeft niks met onderwijs te maken.
Titel aangepast, aangezien de omschrijving 'chemie' nou niet echt de aandacht trekt op een chemieforum.
Het helpt trouwens echt als je wat punten en komma's plaatst in je tekst.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Astrocomix

Astrocomix

• >100 berichten
  • 126 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 15:19

Ik woon vrij dicht bij gent en daar is er een winkel 'Spinrad' en die verkopen natuurlijke kosmetica en daar kan je alle ingrediŽnten kopen voor zelf je shampoo te maken, etc . Miss moet je eens googlen voor in je buurt een zogelijke winkel te vinden of eens op je school rondvragen ! Stel dat je in gent woont is dit het adres ervan: Groot Kanonplein 7 -- 09/225/45/22

branco

branco

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2007 - 18:23

danku voor die winkel hij is goed danku jullie hoeven niets meer te zeggen oke :twisted:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Vacatures