Springen naar inhoud

Jodiumkristallen

• Log in om te kunnen reageren

JJ

JJ

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 november 2005 - 18:45

Ik heb voor een proef jodiumkristallen nodig, alleen is er 1 probleem.. Ik kan ze niet vinden!
Ik heb al bij een apotheek gevraagt en zij zeiden dat ze amper nog gebruikt worden dus verkopen ze ze niet. Ik las ook dat "polar pure" (een product dat ik weet niet waarvoor gebruikt word) ook gewoon jodiumkristallen is.
Mijn vraag is dus: weet iemand waar ik jodiumkristallen kan krijgen?
Misschien moet ik wel gewoon naar een andere apotheek gaan maar dat is ook het laatste idee wat ik heb.
Anders zal ik wat op internet moeten kopen denk ik..

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 november 2005 - 23:46

Probeer het eens bij www.hekserij.nl, ze verkopen meer dan op de site staat, mogelijk ook jodium.
β-Damascenon en maneschijn

Bramtico

Bramtico

• >25 berichten
  • 48 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 27 november 2005 - 03:51

"voor een proef" aaight.. de *** heb je zeker al gevonden?

Edit moderator JanMeut: svp ook geen indirecte verwijzingen naar explosief materiaal.

ariekanarie9

ariekanarie9

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 november 2005 - 17:55

Je kan kijken *** verkopen ze veel rotzooi ook *** enzo. Het wordt alleen wel in de gaten gehouden door de cia. dus geen grondstoffen bestellen voor drugslab's ofzo :roll:

Pas alleen wel op de mensen van brainiac zijn nog dommer als de gemidelde tokkie. Was laatst zelfs dat banaanen een kruid zijn. Jostiband moet niet meer zulke quasi-educatiefe progamma's maken

Edit JanMeut: Geen verwijzingen naar explosieve sites!

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44867 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 28 november 2005 - 23:15

sorry voor de off-topic, maar dit moet even: :D

Was laatst zelfs dat banaanen een kruid zijn. Jostiband moet niet meer zulke quasi-educatiefe progamma's maken

:P

Dat zijn bananen"bomen" ook, een kruid. :P

Wikipedia:
Een banaan is een monocotyl (eenzaadlobbig) en behoort taxonomisch tot het geslacht Musa en is de grootste kruidachtige plant ter wereld. De bladeren staan in een spiraal. Het meest geteelde groepsras Cavendish kan tot meer dan drie meter hoog worden en de soort Musa ingens zelfs tot twaalf meter hoog. De plant maakt een schijnstam van over elkaar liggende, vleugelachtig verbrede bladstelen en daarom wordt er ook wel gesproken van een bananenboom. De schijnstam van Musa ingens kan een omvang van drie meter bereiken.

En wikipedia is geen Jostiband. Er is overigens niks mis met de Jostiband. :) En met Brainiac ook niet. :roll: Ik ben het niet eens met hun manier om conclusies te trekken uit niet herhaalde proefjes en zo, maar aperte leugens vertellen doen ze niet. En Ariekanarie maakt dezelfde fout als hij Brainiac verwijt, namelijk stellige uitspraken te doen zonder kennis van zaken. Dat is in de wetenschap een gevaarlijke zaak..... :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

ariekanarie9

ariekanarie9

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 november 2005 - 16:56

dan zal ik mijn leraar morgen meteen vertellen dat hij het fout had (biologen weten dus ook niet alles :roll: ).

En geen kwaad word over wikipedia maar als je bij brainiac voor de lol ze vloeibaare *** op de deur ziet smeren of een wc vullen me KI H2O2 vraag ik me toch af in hoeverre ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze hadden het geloof ik hier nog op het forum erover hoe gevaarlijk die joodgassen zijn die dan vrijkomen. Dit weten jij en ik met enige achtergrond in de wetenschap kennen maar een C&M iemand(die er heilig van overtuigd is dat hij dat ook wel eventjes doet) gelooft echt dat dat zulke simpele proefjes zijn om thuis te doen.

En daar zeg ik over dat er een beetje makkelijk over gedaan wordt bij brainiac

Edit Moderator JanMeut: ook geen bedekte explosieve discussie!

Bramtico

Bramtico

• >25 berichten
  • 48 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 december 2005 - 04:09

Edit moderator JanMeut: svp ook geen indirecte verwijzingen naar explosief materiaal.

ohh.ja.. sorry.. iemand rood kwitzilver kopen? :roll:

sanderol

sanderol

• >25 berichten
  • 100 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 december 2005 - 17:17

Jood is gewoon wat lastig verkrijgbaar, je kan er nogal wat leuke explosiven mee maken, vandaar....
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

JJ

JJ

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 december 2005 - 18:21

"voor een proef"  aaight.. de *** heb je zeker al gevonden?

ja idd, tis gewoon even om te kijken hoe het werkt, dus eigenlijk een proef ja :wink:
ik ga dr egt geen misbruik van maken ofzo als je dat verwacht :roll: trouwens, die jodiumkristallen kan je voor veel meer dingen gebruiken bv. water reinigen

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures