Leerling

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 316

Leerling

Ik wilde dit gewoon ff weten

Ik zelf heb er twee overgeslagen

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Leerling

Dit is 1 van de weinige onderwerpen waarvoor bij mij het predikaat 'normaal' van toepassing is...

tevens topic-kick aangezien hij nog niet was goedgekeurd
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 516

Re: Leerling

ik heb vlug normaal ingevuld, want ik vrees dat als de poll een jaar later terugkomt, dat het dan 1 jaar blijven plakken zal zijn... :cry:

maar voorlopig, nog even normaal :P Afbeelding

Berichten: 2.337

Re: Leerling

Ik ken er veel die een jaar zijn overgeslagen die nu een lagere richting doen dan mij. Ik ben er geen voorstander van. (Domme poll niet? 8-) )

Berichten: 2.399

Re: Leerling

Ik ben blijven zitten in Havo4, dus een jaar over gedaan en zeer onvolwassen (toen) zou ik er trouwens nog aan toe willen voegen :lol: .

Berichten: 316

Re: Leerling

;) toch wel grappig... Inderdaad gewoon pure tijdverspilling om m in te vullen, maar goed... Je moet toch iets :P

Berichten: 915

Re: Leerling

Ik ken er veel die een jaar zijn overgeslagen die nu een lagere richting doen dan mij. Ik ben er geen voorstander van. (Domme poll niet? 8-) )
Het begrip "lagere richting" proberen uit te leggen is pas dom. Ik wil een ASO'er eens zien proberen rond te komen in de metaalbewerking...

Ik ben 100% abnormaal :)

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Leerling

Ik doe nu uiteindelijk iets meer dan een jaar langer over mijn HBO opleiding door voorzitterschap studentenvereniging en persoonlijke omstandigheden.

Ik ben van mening dat het niet altijd slecht hoeft te zijn. Je kan bepaalde nevenactiviteiten hebben die bijdragenaan je latere toekomst maar het kan natuurlijk ook altijd aan je zelf liggen......depends...

Denk niet dat je mensen moet bekijken met het idee van owh, hij doet er een jaar langer over. Kijk naar hoe die persoon nu is en wat zijn kennis is.

Berichten: 54

Re: Leerling

Oke ik heb hier ingevuld1 keer blijven zitten, maar ik mis de optie vroegtijdig school verlaten.

Want dat is het gene waar ik daadwerkelijk inval.

Ik heb nooit mijn school afkunnen maken. Het was voor mij finacieel geen mogelijkheid meer om op school te kunnen komen.

Maar dat doet er niet toe!!!

Om je onderzoek echt te laten kloppen had deze optie er ook tussen moeten staan. Oke het is iets van tegenwoordig maar hoeveel forumschrijvers zijn wel niet van deze tijd (om het zo maar even te noemen)

En vallen net als ik in deze optie????

groetjes daphne

Berichten: 1.490

Re: Leerling

ik ben 1 jaar blijven zitten en wel in mijn 4e jaar van de HAVO

ook volledig mijn eigen schuld geweest want ik deed er ook niet heel erg veel voor dat jaar :oops: maar gelukkig is daar verandering in gekomen ;)

Berichten: 774

Re: Leerling

Uitermate normaal, maar super begaafd, of ook niet... haha

Berichten: 636

Re: Leerling

k heb t 5e jaar van t vwo een keer extra gedaan. had net niet genoeg gedaan om over te gaan :P

Berichten: 2.337

Re: Leerling

Het begrip "lagere richting" proberen uit te leggen is pas dom. Ik wil een ASO'er eens zien proberen rond te komen in de metaalbewerking...

Ik ben 100% abnormaal 
Ja ok sorry, maar ik bedoel niet het verschil tussen ASO en TSO maar de verschillen daar binnen. Er zit bij mij op school toch echt wel een verschil in moeilijkheidsgraad tussen latijn-wiskunde en humane wetenschappen. (minder wiskunde, talen, wetenschappen,latijn,...)(ik doe geen van beiden :) )

Berichten: 45

Re: Leerling

chemaniac schreef: Ik ken er veel die een jaar zijn overgeslagen die nu een lagere richting doen dan mij. Ik ben er geen voorstander van. (Domme poll niet? 8-) )
Het begrip "lagere richting" proberen uit te leggen is pas dom. Ik wil een ASO'er eens zien proberen rond te komen in de metaalbewerking...

Ik ben 100% abnormaal :)
Ja maar dat was toch geen steek voor het TSO, KSO, BSO of wat dan ook?

Ik ben het eens met chemaniac. Je kan toch beter gewoon in je jaartje blijven en een richting doen die je graag en goed doet ipv een jaar over te slaan en dan een "lagere richting" -ja, het is een stomme uitdrukking- te volgen (die je dan, wie weet, eigenlijk minder graag volgt).

Berichten: 316

Re: Leerling

Ik ben dus 2 jaar overgeslagen maar doe nu VWO 5 (hoogstwaarschijnlijk na de vakantie die ik nu vier VWO 6) en ga waarschijnlijk Scheikunde studeren.

Als ik gewoon door was blijven gaan had ik me waarschijnlijk heel erg verveeld en had ik inderdaad een minder leuke richting gestudeerd :P

Uitzonderingen bevestigen de regel zullen we maar zeggen Afbeelding

Gesloten