in welke houding val jij in slaap?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 54

in welke houding val jij in slaap?

Slapen we doen het allemaal.

De houding waarin je ligt zegt iets over je persoonlijkheid.

Zo zijn mensen die op hun zij liggen meestal het type Ruwe bolster blanke pit

Mensen die op de buik liggen zijn onbezonnen gezeldschaps dieren maar kunnen ook erg neveus zijn. Ze houden dan ook niet van overhaastheid, kritiek en extreme situaties

Mens die op hun rug liggen zijn rustig en geresserveerd. Ze houden niet van gedoe en stellen hoge eisen aan zichzelf en anderen.

Ik zelf slaap op mij zij

Eens kijken wat voor slapers hier op dit forum aanwezig zijn :P

groetjes daphne

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: in welke houding val jij in slaap?

Tja of dat interessant genoeg is voor een poll...? Eens aankijken.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: in welke houding val jij in slaap?

Bij mij wisselt dat altijd. Het is afhankelijk van de temperatuur en van wat ik net voor het in slaap vallen heb gedaan (bij lezen: hoe lang).

Op mijn buik liggen kan ik niet, dus die optie geldt voor mij in ieder geval niet.

Berichten: 636

Re: in welke houding val jij in slaap?

Ik lig eigenlijk half op mn zij en half op mn buik :P

Berichten: 121

Re: in welke houding val jij in slaap?

ik slaap zelf altijd op mijn zij, dat ligt het lekkerst ;)

Berichten: 915

Re: in welke houding val jij in slaap?

Doet me denken aan een openingszin (als je'm gebruikt, laat het me dan weten (efficiëntie testen..))

"Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik dat dan doen?"

Berichten: 131

Re: in welke houding val jij in slaap?

Op men rug :D

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: in welke houding val jij in slaap?

Ook op mijn rug

Berichten: 1.490

Re: in welke houding val jij in slaap?

eigenlijk alle 3 :P elke dag weer anders ;)

Berichten: 126

Re: in welke houding val jij in slaap?

eigenlijk alle 3 :P elke dag weer anders ;)
Inderdaad, ik veronderstel dat iederen wel een beetje heen en weer beweegt voordat hij/zij in slaap valt, dus niet echt beseft in welke positie hij juist in slaap valt. Ik slaap grotendeels op mijn zij maar ik 'betrap' mij er toch vaak op dat ik in allerlei posities slaap :) .

Een testje(beetje offtopic maar heeft met slapen te maken): Ik denk af en toe voor ik ga slapen langs welke kant ik zal wakker worden (voor mensen die op hun buik/rug slapen sorry ) en je zult snel beseffen dat wanneer je wakker wordt je er niet meer zal aan denken om eraan te denken aan welke kant je wakker bent geworden. Probeer maar is(wel geen herrineringsberichtjes gebruiken ofzo), en als het je gelukt is; Dikke Proficiat ! .

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: in welke houding val jij in slaap?

Ik slaap meestal gewoon in mijn bedje :twisted: , maar in mijn bedje slaap ik op mijn zij
epiphonix @ do 05 juli 2007 om 19:57 uur schreef:
"Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik dat dan doen?"
Moet ik onthouden
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 130

Re: in welke houding val jij in slaap?

Ik denk dat ik nu maar eens in slaap ga vallen, en dat het me weinig uitmaakt in welke houding ;)

(En toch val ik meestal op mijn rugje in slaap!)

Reageer