Springen naar inhoud

[scheikunde] PWS

• Log in om te kunnen reageren

Rutger_CF

Rutger_CF

• 0 - 25 berichten
  • 13 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 september 2007 - 08:58

Hallo ik ben nog maar net nieuw op de forum en wilde het een en ander te weten komen voor mijn profielwerkstuk ik heb namelijk een aantal onderwerpen aangekaart en wilde graag even vragen welke onderwerpen leuk zijn om te doen of juist niet te doen :P
Onderwerpen:
- aspartaan
- sorbitol
- xilitol
- tandpasta
- melkzuur
- aspirine

welk onderwerp zou erg leuk en leerzaam zijn om uit te voeren en te maken??

M.v.g Rutger ;)
Als mij jou zien ik vind mooi

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Henk-Wim

Henk-Wim

• 0 - 25 berichten
  • 22 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 september 2007 - 09:33

Dit jaar heb ik een project gedaan over tandpasta. Dit is wel leuk om vanalles over uit te zoeken, maar je moet denk ik wel 1 soort tandpasta uitkiezen, aangezien je heel veel verschillende soorten hebt (voor witte tanden,tegen tanderosie enz.)

Rutger_CF

Rutger_CF

• 0 - 25 berichten
  • 13 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 september 2007 - 10:02

ok bedankt maar ik hoop op nog meer reacties!! :D

hzeil

hzeil

• >1k berichten
  • 1379 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 september 2007 - 10:48

Rutger, een ander kan moeilijk weten wat jij leuk zult vinden. De onderwerpen die je kiest zijn allen gerelateerd met voeding en gezondheid. Zoek je het in die richting?
Maar je moet wel weten dat er ook heel andere richtingen zijn in de scheikunde. Zoals energie, kunststoffen, metalen, mineralen, chemicalien en bijvoorbeeld katalysatoren. Als je iedere dag een echte krant leest kom je ook op allerlei gedachten. Probeer dat maar eens.
Uitleggen is beter dan verwijzen naar een website

Rutger_CF

Rutger_CF

• 0 - 25 berichten
  • 13 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 september 2007 - 11:28

ok bedankt ga ik zeker is proberen ;) maar ik had deze voorgeschreven gekregen en daarom dacht ik van nouja laat ik ze is voorstellen en er wat meer over te weten komen..! alvast bedankt! maar wat denk je van de onderwerpen die ik aangekaart heb is dat wat ofniet,, ik zit H5 dus het mag niet te moeilijk zijn zegt mij docente net! :P ik weet dus niet of ik iets met katalysatoren mag doen.. zou wel willen maar is vrij moeilijk :P dus ik moet kiezen uit de vorige onderwerpen...
troch ga ik het een en ander voorstellen.. maar ik hoop dus alsnog op extra reacties!!

Veranderd door Rutger, 26 september 2007 - 11:31

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures