Springen naar inhoud

Maken Elisa grafiek

• Log in om te kunnen reageren

as11m

as11m

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 15:12

Beste,

in opdracht van school hebben we een elisa test gedaan, hierbij moeten we bepalen wat de optimale combinatie is van de concentraties coatin, antigeen en conjugaat. Nu heb ik 96 extincties gemeten en moet ik van deze tabel een grafiek maken en zo bepalen wat de optimale combinatie is. Mijn vraag is wat zet ik tegen wat uit en waarop beoordeel je de grafiek om te zien wat de beste combinatie is?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Napoleon1981

Napoleon1981

• >1k berichten
  • 2399 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 15:37

Ik zou gewoon extinctie tegen well nummer uitzetten. Waar je de hoogste instrument response gekregen hebt is de beste combinatie.

as11m

as11m

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 16:05

maar dat is maar 1 well die het hoogste heeft dan kan ik toch geen grafiek maken ?

*_gast_Gerard_*

• Gast

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 17:38

Ik neem aan dat je een schaakbordtitratie hebt uitgevoerd en hierbij gebruik ik een 2 dimensionaal staafdiagram.
Ik kan zo niet zien wat je tegen wat moet uitzetten want dat hangt af van hoe je hebt gevarieerd maar de extinctie zet je uit op de z-as.
Eventueel kun je de kolommen en de rijen tegen elkaar uitzetten op de x en y-as

Veranderd door Gerard, 09 oktober 2007 - 17:40

Roy van Heesbeen

Roy van Heesbeen

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 19:00

He as11m,
Donderdag ben ik heel de dag op het lab dus ik kan het eventueel nog even toelichten als je wilt ;).

as11m

as11m

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2007 - 21:47

Ik denk dat ik donderdag wel even langs kom dan tenzij ik er dan al uit ben, bedankt ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures