Springen naar inhoud

avondschool

• Log in om te kunnen reageren

linolium

linolium

• >250 berichten
  • 292 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 november 2007 - 19:53

Hallo,

Ik zit nu in mijn laatste jaar biomedische laboratoriumtechnologie, richting medische laboratoriumtechnoloog.
graag had ik geweten of er nog interessante lessen of richtingen zijn die ik in avondschool kan volgen om toch mss een iets betere functie te hebben laten of meer carriťeremogelijkheden inzake laborant.
Daar ik in BelgiŽ woon zouden deze lessen dus ook in BelgiŽ moeten plaatsvinden.

Met dank bij voorbaat

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 november 2007 - 21:51

Hoi, ik ben geen laborant, maar heb hierover wel een idee: als je nu een baan kunt krijgen bij een lab, dan kun je later je aanvullende opleidingen zo kiezen dat die binnen dat lab zo goed mogelijk passen. Alleen als je bij solliciteren nu ziet dat een extra opleiding je kansen vergroot dan kun je die meteen beginnen. Maar dan weet je ook welke kennis je mist!

Mijn moraal is: je stopt je leven lang niet met bijleren. Zoek dus een werkgever die in je wil investeren.

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 november 2007 - 22:16

ik heb vorige week gepraat met iemand die voor laborante gestudeerd heeft, en nu aan haar eerste jaar industrieel ingenieur begonnen is (1e van 2 jaar) een speciaal brugprogramma om ing in de chemie te worden.
misschien is dat iets?

rappen-eddy

rappen-eddy

• >250 berichten
  • 774 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 november 2007 - 22:31

ik heb vorige week gepraat met iemand die voor laborante gestudeerd heeft, en nu aan haar eerste jaar industrieel ingenieur begonnen is (1e van 2 jaar) een speciaal brugprogramma om ing in de chemie te worden.
misschien is dat iets?

Ik denk niet dat dit je kansen op een hoger loon, werkplaats biedt. Want als ik me niet vergis, is in de opleiding ook een masterdiploma. (of heb je enkel je bachelor afgewerkt in biomedische?)

linolium

linolium

• >250 berichten
  • 292 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 november 2007 - 22:38

enkel bachelor die heb ik op het einde van het jaar normaal gezien toch :D
industrieel zie ik niet zitten omdat dat terug voltijds school is ik wil volgend jaar zoiezo al gaan werken. ik zoek in feite iets in avondschool dat aanleunt bij mijn studies

rappen-eddy

rappen-eddy

• >250 berichten
  • 774 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 november 2007 - 22:44

zoals rwwh al zei, je moet zťťr gemotiveerd[U] zijn.
Ik ken ook mensen die bv een tijdelijk contract hebben bij janssens farmaceutica (1 jaar contract). Maar in dit jaar leren ze veel nieuwe analyse technieken en procedures en vooral ervaring. Dit komt zeker ten goede als ze na ťťn jaar ergens anders gaan solliciteren.

Doom_Knight

Doom_Knight

• >100 berichten
  • 232 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 november 2007 - 14:10

Misschien biotechnologie in avondschool:

http://www.groept.be...biotechnologie/

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures