wedstrijd

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 141

wedstrijd

In de meeste Europese landen heb je de mogelijkheid om je in te schrijven voor de chemie olympiade.

Nu zou ik graag willen weten hoeveel van onze leden al meestreden om de chemische eer van hun land, stad.

Om voor mezelf te spreken: Ja ik deed al mee en was ook nog eens bij de eerste 15 (van Vlaanderen)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: wedstrijd

Ik deed in 1985 mee namens Nederland in Bratislava.

Berichten: 516

Re: wedstrijd

Ik heb in mijn humaniora steeds economie-wiskunde gedaan, en om de één of andere reden nooit de kans gekregen om aan een chemie- of biologie-olympiade deel te nemen. Waarschijnlijk omdat ik een grote achterstand had ten opzichte van wetenschappelijke richtingen.

Nouja, die achterstand heb ik intussen meer dan ingehaald! Toch vond ik het jammer ...

Berichten: 149

Re: wedstrijd

Ik heb in 2003 meegedaan aan een nationale Chemie wedstrijd voor MBO opleidingen. Ik weet alleen ff de naam niet meer. maar de eerste drie daarvan zijnook naar het Europees kampioenschap gegaan. Helaas werd ik 19de.. Maar wel een gaaf weekend gehad!

Berichten: 62

Re: wedstrijd

Niet meegedaan, maar het lijkt me alleen al voor de ervaring en netwerken die je daar kan opdoen goed! Heb er alleen van mijn Hogeschool nooit wat van gehoord.

Het lijkt me wel gaaf. :)

Berichten: 3

Re: wedstrijd

Ik heb dit jaar meegedaan met de VCO (Vlaamse Chemie Olympiade)en ben bij de laatste 17 beland 8-[ Denk dat Rub dit jaar ook heeft meegedaan want zijn naam (denk ik) staat bij de finalisten. Was plezant om mee te doen :) maar had het totaal niet verwacht...

Zeker meedoen als je eens de kans hebt

Berichten: 2.337

Re: wedstrijd

Heb dit jaar de kans niet gekregen. :x

Ik ga volgend jaar zeker meedoen als het me dan wel lukt. :)

Spijtig 8-)

Berichten: 497

Re: wedstrijd

Ik kreeg gisteren te horen door te zijn naar de tweede ronde van de chemie-olympiade van 2008!

Berichten: 141

Re: wedstrijd

Denk dat Rub dit jaar ook heeft meegedaan want zijn naam (denk ik) staat bij de finalisten. Was plezant om mee te doen smile.gif maar had het totaal niet verwacht...

Zeker meedoen als je eens de kans hebt
:P :P :P

;)

Berichten: 497

Re: wedstrijd

Ik kreeg net een mailtje met de volgende aanhef:

Beste leerlingen,

Proficiat, jullie hebben je geplaatst voor de eindronde van de scheikundeolympiade!

8-)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: wedstrijd

gefeliciteerd :lol:
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 149

Re: wedstrijd

phj schreef: Ik kreeg net een mailtje met de volgende aanhef:

Beste leerlingen,

Proficiat, jullie hebben je geplaatst voor de eindronde van de scheikundeolympiade!

8-)
top!

proficiat!

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: wedstrijd

Ik heb het wel gevolgd een keer maar (helaas) nog nooit meegedaan

Reageer