Verkoop compleet labo

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 16

Verkoop compleet labo

Zoals sommigen al gezien hebbe in de topic "Ruil/verkoop chemicalien en materiaal" verkoop ik mijn heel labo omdat ik stop met mijn chemie hobby.

In die topic kreeg ik niet veel animo dus ik start er een nieuwe topic voor. (Ik hoop dat de moderators hier geen probleem mee hebben, ik heb ze een email gestuurd maar kreeg geen antwoord.)

Dit houdt in dat ik een goede grote basis glaswerk, wat apparatuur, meer dan 100 chemicaliën en veiligheidsmateriaal aanbied voor een zeer scherpe prijs.

Referenties dat het goed en goedkoop is vind je hier.

DOWNLOAD HIER EEN ZIP BESTAND VAN WAT JE ALLEMAAL KRIJGT (prijs staat erbij)

Ik hoop dat ik iemand die een labo wil starten te stekken krijg, deze persoon zou direct een goede start hebben

Geïnteresseerden sturen maar een email :)

Berichten: 774

Re: Verkoop compleet labo

Spotgoedkoop !!!

Helaas dat ik thuis woon, en al dit gerief niet kan stockeren zonder dat men moeder het vindt.

Berichten: 2.337

Re: Verkoop compleet labo

Ik kan heel veel gebruikenvan je set maar ik kan er geen 500 euro voor opbrengen. 8-)

Laat het ons zeker weten wanneer je het epr stuk evrkoopt want ik ben geïntresseerd in glaswerk en wat anorganische zouten. En veel van je organische stoffen. :)

Waar is het op te halen?

Berichten: 16

Re: Verkoop compleet labo

Ik woon in België, Provincie Limburg in de Buurt van Hasselt.

Je mag altijd een bod doen op al het glaswerk, of al de chemicaliën.

Ik ben het liefst alles in 1 keer kwijt, maar als ik moet opslitsen, dan wel zo groot mogelijke lotten. :)

Berichten: 774

Re: Verkoop compleet labo

Mag deze caravan nog op de openbare weg komen? Of is hij niet meer "rijvaardig"?

Berichten: 18

Re: Verkoop compleet labo

Ik gok dat die caravan nog nooit rijvaardig is geweest :P Heb nog nooit een caravan met een rijbewijs gezien 8-[

Ik denk dat je rijwaardig bedoelt Afbeelding

Berichten: 774

Re: Verkoop compleet labo

Ja rijwaardig bedoel ik, schrijffoutje :D

Berichten: 16

Re: Verkoop compleet labo

Neen dat is hij niet :p Een andere man duide mij hierop. Ik wist niet eens dat dit moest -_- ..

Maarja, er is al een zeer geïntereseerde koper die waarschijnlijk elke momenten een voorschot gaat overmaken. :)

Reageer