te grote onderwerpen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

te grote onderwerpen

ik ben het al een paar keer tegengekomen dat ik iets wil toevoegen aan een bepaalde discussie, maar om zeker te zijn dat dat nog niet gezegd is moet je eerst die volledige discussie lezen, als je dan ziet dat er al meer dan 15 paginas bestaan daarvan geeft ik het maar op. ik bedoel hier maar mee, als je niet onmiddellijk deelneemt aan een gesprek kan het gebeuren dat je er niet meer aan moet deelnmen.

zijn er nog mensen die dit denken?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: te grote onderwerpen

made in flanders schreef:ik ben het al een paar keer tegengekomen dat ik iets wil toevoegen aan een bepaalde discussie, maar om zeker te zijn dat dat nog niet gezegd is moet je eerst die volledige discussie lezen, als je dan ziet dat er al meer dan 15 paginas bestaan daarvan geeft ik het maar op. ik bedoel hier maar mee, als je niet onmiddellijk deelneemt aan een gesprek kan het gebeuren dat je er niet meer aan moet deelnmen.

zijn er nog mensen die dit denken?

Yup voortdurend.


Ik denk wel als het topic je dermate interesseert dat je wel alles leest.

Soms zie je echter een discrepantie tussen de eerste posts en de laatste posts dat je zoiets hebt van; en nu post ik mijn gedachte erachter.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: te grote onderwerpen

Ik denk wel als het topic je dermate interesseert dat je wel alles leest.
er zijn veel onderwerpen die mij intereseren, maar als het echt teveel pagina's zijn en je hebt dan van die bladeren dan ofwel met ongeloofelijk veel informatie zijn ofwel dat er niets gezegd word. ik word daar gewoon moe van om dat allemaal te lezen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: te grote onderwerpen

In die grote topics doe ik ook niet meer mee, de discussie gaat heel vaak tussen 2 of 3 personen die gewoon telkens na mekaar posten als reactie op mekaar. Maarja ik laat die topic dan voor wat hij is en laat ze lekker door discussieren :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: te grote onderwerpen

ik vind dat eigenlijk jammer dat sommige interesante discussies, een gesprek word tussen twee à drie mensen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Reageer