Beste 1 april grap..

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 149

Beste 1 april grap..

Wat is de beste grap die je ooit hebt uitgehaald of door bent beetgenomen??

Voor mij was het denk ik toch wel de 2 uur durende zoektocht naar Aprileenzuur tijdens mijn eerste stage

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Beste 1 april grap..

hehe, schitterend

ik heb een keer de grap uitgehaald dat ik per direct me functie als bottelier en commissie lid neerlegde door overmatig gezeur en gezijk aan me hoofd. en niemmand kon mijn taken over nemen op dat moment.

ik zag er een paar wit weg trekken, niet normaal.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Beste 1 april grap..

Om in het laboratorium te blijven:

Tegen de stagiar zeggen dat er met dunnelaag chromatografie ook een blanco moet worden meegenomen. :lol:

Of zijn platina kroesje in de moffeloven vervangen door een kleiner exemplaar en zeggen dat hij gekrompen is door de hitte :lol:
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 49

Re: Beste 1 april grap..

In het vijfde leerjaar van de lagere school, moesten we op 1 april 'visavrilverf' meebrengen. Iedereen natuurlijk naar de winkel gaan vragen enzo, sommigen hadden dan maar een andere verf gekocht. En dan in de klas zeggen dat het een grap was, ik kon er niet mee lachen, maar achteraf wel :D

Berichten: 223

Re: Beste 1 april grap..

Raspoetin schreef: Om in het laboratorium te blijven:

Tegen de stagiar zeggen dat er met dunnelaag chromatografie ook een blanco moet worden meegenomen. :lol:

Of zijn platina kroesje in de moffeloven vervangen door een kleiner exemplaar en zeggen dat hij gekrompen is door de hitte :lol:
als het andersom was had je een gat in de markt :twisted:

Reageer