[scheikunde] Website (An)aëroob afvalwaterzuivering

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 41

[scheikunde] Website (An)a

Hallo iedereen!! :D

Ik loop stage bij een bedrijf die afvalwaterzuivering installaties ontwerpt, maakt en verkoopt. Als stagaire ben ik bezig met het afvalwater wat erin gaat en wat eruit komt.

Nu ben ik druk met mijn stageverslag (over anaerobe en aerobe waterzuivering)bezig en ik heb al wel redelijk wat.. maar het is toch te weinig... daarom de vraag an jullie:

Heeft iemand een goede site waar veel over anaerobe en aerobe waterzuivering op te vinden is?

Ik heb al de links als wikipedia, lenntech etc gehad. Dus als jullie nog tips hebben, ik hoor het graag!! Afbeelding

Alvast bedankt!! Groetjes

Berichten: 1.379

Re: [scheikunde] Website (An)a

Margrietjen, je stageverslag moet je zien als een ego-document dat gaat over jouw werk en over de dingen die je zelf op je stagewerk bent tegengekomen. Met daarbij een bespreking van de goede en slechte resultaten en met aanbevelingen tot verbeteringen.

Met de berekeningen, tabellen en de chemische reakties die erbij horen is dat zeker genoeg voor een stageverslag. Daar horen verder ook nog commentaar en conclusies bij.

Natuurlijk kun je op internet van alles over het werk van anderen vinden. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat erom wat je er zelf aan gedaan hebt.
Uitleggen is beter dan verwijzen naar een website

Berichten: 41

Re: [scheikunde] Website (An)a

Ja natuurlijk, dat weet ik ook wel.

Maar ik heb gewoon meer informatie nodig over het algemene begrip (an)aeroob.

Dat heb ik nodig voor de theoretische kennis.

Iemand die dat verslag te zien krijgt, moet het kunnen snappen ook al weet diegene niks van dat onderwerp.

Ik moet gewoon meer inhoudelijke dingen weten over (an)aerobe zuiveringen (voor/nadelen, principe etc). Zoals ik straks al zei, ik heb al wel redelijk wat, maar niet genoeg! Ik heb aanvulling nodig.

Daarom vraag ik of iemand misschien een interessante site weet.

groetjes

Reageer