laser ablatie

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 5

laser ablatie

Hoi allen,

Ik heb een vraagje over laser ablatie. Ik doe namelijk zelf onderzoek met LA-ICPMS en wil m'n literatuuronderzoek nog wat verfijnen. Is er iemand die me kan helpen het principe van verdubbelingskristallen (KTP) simplistisch doch diepgaand kan uitleggen en eventueel ook de werking van een pumped Q-switch (actief).

alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 794

Re: laser ablatie

Over die pumped Q-switch kun je beter terecht op CircuitsOnline

Berichten: 5

Re: laser ablatie

Over die pumped Q-switch kun je beter terecht op CircuitsOnline
Ik heb daar even op gekeken en kan niet snel iets vinden over de werking van de Q-switch. Dus ik zit nog steeds met hetzelfde probleem

Berichten: 31

Re: laser ablatie

Ik kan je vraag helaas niet direct beantwoorden, maar op 6 juni a.s. komt de Werkgroep Atoomspectrometrie (KNCV) weer samen voor de voorjaarsbijeenkomst bij MiPlaza. Twee gastsprekers zullen daar een lezing houden betreffende LA-ICP-MS. Aanmelden kan via de volgende link.

Werkgroep Atoomspectrometrie

Mocht je niet in staat zijn te kunnen komen kun je ten alle tijden beide sprekers een email sturen. Succes,

Wim

Berichten: 5

Re: laser ablatie

Element schreef: Ik kan je vraag helaas niet direct beantwoorden, maar op 6 juni a.s. komt de Werkgroep Atoomspectrometrie (KNCV) weer samen voor de voorjaarsbijeenkomst bij MiPlaza. Twee gastsprekers zullen daar een lezing houden betreffende LA-ICP-MS. Aanmelden kan via de volgende link.

Werkgroep Atoomspectrometrie

Mocht je niet in staat zijn te kunnen komen kun je ten alle tijden beide sprekers een email sturen. Succes,

Wim
Ik ken een van de sprekers persoonlijk en heb samen met hem al het een en ander aangepast. Dus zijn presentatie kan ik ten alle tijde bekijken, maar toch bedankt voor de tip

Reageer