Springen naar inhoud

Verslag

• Log in om te kunnen reageren

WouterK

WouterK

• >25 berichten
  • 34 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 mei 2008 - 13:25

Hey allemaal

Ik zit mijn 2e bachelor bio-ingenieur aan de universiteit van Leuven en heb onlangs (je zal het wel zien aan mijn vele vragen) de opdracht gekregen een molecule te identificeren aan de hand van 4 spectra (massa, H-NMR, IR, C-NMR). Dit is een opdracht die meetelt voor een aanzienlijk deel van mijn examen. Dus vroeg ik me af of iemand zin en tijd had om deze even te bekijken, of er niet te veel echt grote fouten in zitten.

Mijn email adres is <knip>

Heel fel bedankt van tevoren

# Moderatoropmerking
Beryllium: emailadressen horen niet op het forum. Mensen kunnen contact met je opnemen via je eigen forumprofiel, maar nog handiger is het om natuurlijk gewoon het forum te gebruiken.

Veranderd door Jorim, 17 mei 2008 - 20:15

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Pink Panther

Pink Panther

• >250 berichten
  • 516 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 mei 2008 - 17:48

Het is niet de bedoeling om je persoonlijke e-mailadres te vertonen in een post. Dat is mede voor je eigen veiligheid, en te voorkomen dat één of andere automatische bot je adres van het internet plukt en je dan bestookt met spam. Dus doe het - voor je eigen goed - nooit meer.

Voorts, moet ik zeggen, ik wil dat verslag wel eens bekijken. Ik heb vorig jaar Professor Jacobs met glans doorstaan, dus ik kan je misschien nog wel wat tips geven.
Veel succes alvast met de komende examens, en tot eens op een LBK-feestje ofzo!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures