labelen Antilichaam

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 167

labelen Antilichaam

Weet iemand soms hoe je een antilichaam met een welbepaald fluorochroom kan labelen?
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Berichten: 740

Re: labelen Antilichaam

Je hebt hier kits voor, maar je kan het ook zelf doen met bepaalde binding-buffers: simpelweg je antilichaam mengen met je fluorochroom.

De onderstaande site is vrij duidelijk:

http://www.drmr.com/abcon/

Berichten: 167

Re: labelen Antilichaam

Kan je me soms ook vertellen hoe dit precies werkt? Ik zoek eigenlijk het precieze mechanisme. Kunnen er trouwens meer dan 1 fluorochroom op AL gebonden worden door die reactie? Of zal er altijd maar 1 binden?
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Berichten: 740

Re: labelen Antilichaam

Dit zijn naar mijn idee gewoon covalente bindingen, door het verlagen van de oppervlaktespanning. Er kunnen er dus meerdere binden.

Reageer