Steun ons Dorp !

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 5

Steun ons Dorp !

In Belgie is er op het moment een "mooiste dorp van Vlaanderen" verkiezing en ik zou het heel leuk vinden als jullie willen stemmen op Oud-Rekem, omdat het gewoon het mooiste dorp van Vlaanderen is ... kom maar eens kijken en er komt Chemie aan te pas!

Stemmen kan via de volgende link, je krijgt daarna een mailtje waarmee je je stem bevestigt.

http://www.hetmooistedorp.be/Stem.aspx?dorpid=40

Let op, stemmen kan alleen van 24 tot en met 28 mei, de uitslag wordt 29 mei bekend gemaakt.

Dank jullie wel voor het stemmen!

Midas

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Marjanne: Ik heb je niet-chemische topic verplaatst naar het daarvoor geijkte forum.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Steun ons Dorp !

Maar als ik als chemicus het dorp Doel nou mooier vind?

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: Steun ons Dorp !

Vind het een beetje makkelijk om mensen hier te vragen om te stemmen. Maak eens reclame voor je dorp....

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Steun ons Dorp !

ik stem voor het dorp Barry

enigste nadeel, het ligt in walonie Afbeelding
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 5

Re: Steun ons Dorp !

[quote='ArcherBarry' date='ma 26 mei 2008 om 14:50 uur'] ik stem voor het dorp Barry

enigste nadeel, het ligt in walonie :twisted:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Steun ons Dorp !

leven als god in frankrijk. nou zijn broer woont in Duitsland :P

verder ik ken Rekum. Een leuk plaatsje ongeveer 7km van Maastricht. Echter niet zo leuk als er op 50m van je tentje drugs gedeald wordt.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 5

Re: Steun ons Dorp !

"Oud-Rekem is "Het mooiste dorp van Vlaanderen"29 mei 2008

Oud-Rekem in de provincie Limburg is verkozen tot het mooiste dorp van Vlaanderen, een afvallingswedstrijd waarbij Vlaanderen op zoek ging naar "verborgen pareltjes" op het platteland om ze meer te promoten als toeristische bestemming.

Oud-Rekem haalde het na een ultieme stemronde van De Haan, Deurle, Kasterlee en Onze-Lieve-Vrouw Lombeek. Tijdens de finale brachten 91.031 mensen hun stem uit op www.hetmooistedorp.be of via sms. Meer dan een derde van de stemmers koos voor Oud-Rekem. Als kers op de taart krijgt het Limburgs dorp donderdag een groot dorpsfeest cadeau, om samen met alle dorpelingen de overwinning te vieren. Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois schat de impact van de wedstrijd intussen hoog in. "De talrijke mooie Vlaamse dorpen zijn een toeristische troef die we veel meer moeten durven uitspelen. De grote mediabelangstelling voor 'Het mooiste dorp van Vlaanderen' en de originele acties van de dorpen hebben ongetwijfeld veel mensen warm kunnen maken voor een bezoekje aan een van de tientallen mooie dorpen. Ik verwacht dat de wedstrijd de toeristische promotie van deze verborgen pareltjes een nieuwe impuls geeft", aldus Bourgeois. (TIP)

bron: Belga "

Voor iedereen die een stem uitbracht, hartelijk dank!

Natuurlijk hoop ik dat -ook middels dit forum- een hoop mensen dit pareltje in het Maasland ontdekt hebben.

Merci Midas

Reageer