Springen naar inhoud

handboeken te koop

• Log in om te kunnen reageren

Don Carbazone

Don Carbazone

• >250 berichten
  • 552 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 mei 2008 - 21:05

Beste forummensen,

ik heb uit een vorige opleiding, biochemie en biotechnologie aan UGent, nog enkele handboeken liggen, in oorspronkelijke staat. Ik ben namelijk gestopt met die richting. Aangezien de boeken nog veel waarde hebben en ik eigenlijk niet geÔnteresseerd ben om ze te lezen, zou ik ze graag verkopen aan mensen die er iets aan hebben. Het betreft volgende boeken:

1) Plant Physiology (3rd edition). Auteurs: Taiz & Zeiger
2) Brock's biology of microorganisms (11th edition). Auteurs: Michael T. Madigan & John M. Martinko
3) Principles of Physiology (4th edition). Auteurs: Matthew N. Levy, Bruce M. Koeppen & Bruce A. Stanton
4) Molecular Cell Biology (5th edition). Auteurs: Lodish, Berk, Kaiser et al.

Voor meer informatie mag men steeds bellen op 0479/788.288 (voor de Nederlanders, ik kom uit BelgiŽ) of stuur een mail.

Prijs is overeen te komen.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

jana_CF

jana_CF

• >250 berichten
  • 264 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 juni 2008 - 13:12

Ik ben eventueel geÔnteresseerd in Brock's biology of microorganisms en dat fysiologieboek. Het hangt ervan af wat je ervoor vraagt? En kan ik ze even inkijken? je studeert ook in Gent, denk ik?
Molecular cell biology heb ik al (de zesde editie) en plantenfysiologie ligt niet echt in mijn interessesfeer ;)

Het zou wel pas voor na de examens zijn. Ik ben momenteel niet in Gent en ik heb niet veel tijd (zware examens op komst).

Don Carbazone

Don Carbazone

• >250 berichten
  • 552 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 juni 2008 - 15:13

ik studeer inderdaad in Gent. Inkijken mag altijd, uiteraard. We spreken dan wel eens af in Gent na de examens. Het enige wat er mankeert aan de boeken is hier en daar een klein potloodkruisje aan de hoofdstukken die we moesten kennen.

Over de prijs moet ik nog even nadenken. Alleszinds goedkoper dan in de winkel ;)

Don Carbazone

Don Carbazone

• >250 berichten
  • 552 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 juni 2008 - 17:57

40 euro per boek lijkt mij een eerlijke prijs. Laat me weten wat je ervan vindt

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures