Springen naar inhoud

Verstand van Excel?

• Log in om te kunnen reageren

magrietjen

magrietjen

• >25 berichten
  • 41 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juni 2008 - 11:22

Hej!

Ik weet dat dit een chemieforum is, maar misschien dat iemand van jullie het toevallig wel weet;)

Ik ben druk bezig om mijn resultaten in een lijngrafiek uit te zetten. Daarvan heb ik dus 3 lijnen met resultaten en 1 lijn van de temperatuur.

De 3 lijnen met resultaten staan op de primaire as. En de temperatuur lijn heb ik op de secundaire as staan (ivm andere eenheden).

Maar nou wil ik dus bij alle lijnen een trend lijn toevoegen.. bij de 3 lijnen van de resulaten (dus op de primaire as) lukt dat wel, maar bij de temperatuurlijn (dus op de secundaire as) krijg ik geen trendlijn in!! Terwijl de trendlijn wel in de leganda word aangegeven.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? [|:-)]

Groetjes

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

vincent1986

vincent1986

• >25 berichten
  • 92 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juni 2008 - 14:49

heb je de trendlijn wel netjes opgemaakt? ik heb dat probleem namelijk alleen zodra ik me trendlijnen niet het opgemaakt.

magrietjen

magrietjen

• >25 berichten
  • 41 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 juni 2008 - 07:36

Hej :)

Wat bedoel je met "netjes opgemaakt?". Snap het niet precies...

JFeenstra

JFeenstra

• >100 berichten
  • 173 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 juni 2008 - 15:06

probeer eerst eens gewoon de plot los te maken met de trend lijn.

kan me inderdaad ook voorstellen dat de lijn een bepaalde kleur krijgt die je niet meer ziet ofzo

anders kan het ook wel eens zijn dat de as dergelijk groot is dat de lijn verkwijnd

nogmaals maak hem eerst eens appart

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures