Springen naar inhoud

Literatuur gegevens N-Cyclohexyl-benzylamine

• Log in om te kunnen reageren

plop_CF

plop_CF

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 juni 2008 - 13:21

Hallo ik ik een vraagje betreffende deze stof. Laatst heb ik op school een reductieve aminatie uitgevoerd met als uitgangsstoffen cyclohexanon en benzaldehyde. Het verwachte product zou N-Cyclohexyl-benzylamine moeten zijn.
Het probleem is dat ik geen literatuur gegevens van deze stof kan vinden op het net of in m'n boeken.
Mijn vraag is weet iemand wat het smelttraject/smeltpunt is van deze stof. Weet iemand waar een referentie spectrum te vinden is.

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 28 juni 2008 - 15:52

Hallo ik ik een vraagje betreffende deze stof. Laatst heb ik op school een reductieve aminatie uitgevoerd met als uitgangsstoffen cyclohexanon en benzaldehyde. Het verwachte product zou N-Cyclohexyl-benzylamine moeten zijn.
Het probleem is dat ik geen literatuur gegevens van deze stof kan vinden op het net of in m'n boeken.
Mijn vraag is weet iemand wat het smelttraject/smeltpunt is van deze stof. Weet iemand waar een referentie spectrum te vinden is.

Alvast bedankt

Waarmee heb je dan geamineerd?

Het spul heet trouwens N-benzylcyclohexanamine.

Mijn progje zegt dat het smeltpunt bij 50 graden moet liggen, het kookpunt bij 320 graden.

Veranderd door FsWd, 28 juni 2008 - 16:02

plop_CF

plop_CF

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 juli 2008 - 20:54

Alvast bedankt

Waarmee heb je dan geamineerd?

Het spul heet trouwens N-benzylcyclohexanamine.

Mijn progje zegt dat het smeltpunt bij 50 graden moet liggen, het kookpunt bij 320 graden.

Bedankt voor je hulp het smeltpunt van N-benzylcyclohexanamine kon ik wel vinden is namelijk 51,5 graden.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures