Springen naar inhoud

Handschoenen en glaswerk

• Log in om te kunnen reageren

Vreggie

Vreggie

• >250 berichten
  • 540 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2008 - 08:57

Beste heeren en dames,

Ik ben op zoek naar 2 20 liter rondbodem kolven en 1 20 liter langhals kolf. Iemand enig idee waar ik die van daan kan halen. Heb zelf al wel wat gevonden. Fischet en VWR maar misschien zijn er nog andere (goedkopere) bedrijven waar ik deze kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Remco Vree Egberts

En ik ben nog steeds op zoek naar latex wegwerp handschoenen van ongeveer 60 cm. Kan deze handschoenen wel vinden maar dat zijn allemaal PE handschoenen daar kan ik niet veel mee. Verder zijn er natuurlijk legio mogelijkheden voor niet wegwerp handschoenen echter dienen de handschoenen die ik nodig heb na 1 keer gebruik weggegooid te worden. En dan worden deze handschoenen toch net iets te duur.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

SamtheChemist_CF

SamtheChemist_CF

• >250 berichten
  • 560 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2008 - 09:22

Heb je al gezocht op het forum? Als ik het goed heb staan daar een aantal links waar je dit soort spullen zou kunnen halen (o.a. Labstuff dacht ik....)

*_gast_rip1968_*

• Gast

Geplaatst op 04 juli 2008 - 09:25

Hoi

Voor je glaswerk zou je LGS eens kunen bellen. Dit is een bedrijf die een eigen glasblazerij hebben. Zij doen in principe alles op laboratorium gebied maken het kan ze niet gek genoeg zijn. Alles wordt eventueel volgens tekening nagemaakt en geproduceerd.

website van LGS is www.lgsbv.com

De bedrijven die jij bedoelt zijn groothandelaren en die moeten er altijd aan verdienen, zelf geef ik de voorkeur aan kleine bedrijven die meer kennis hebben op een klein stukje van de chemie

succes ermee

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2008 - 13:17

Kolven (glaswerk) vanaf 20 liter staat onder toezicht van justitie.
Bij bestellen krijg je dus bezoek van de KLPD [-X
Dat geldt ook voor verwarmingsmantels vanaf 20 liter.

Vreggie

Vreggie

• >250 berichten
  • 540 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2008 - 14:02

dat is geen enkel probleem officiele bv.

jack de keyzer

jack de keyzer

• >250 berichten
  • 251 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 juli 2008 - 16:54

in elk geval, ik vrees dat je vrij diep in de geldbeugel zal moeten tasten voor een kolf van 20 liter....nog afgezien van het manipuleren ervan.....

ik zou daarom opteren voor een reactievat

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures